BioWare vydalo 4. května nový 2 GB velký patch, který řeší další nalezené problémy, vyvažuje určité zbraně a opravuje problémy v DLC Jaws of Hakkon. Podrobný seznam oprav naleznete pod obrázkem.
-[PC] Přidána nová funkce umožňující zandat zbraně do pochvy. Tuto funkci objevíte v menu v přiřazení kláves.
-[PC] Opraven problém, kdy se na určitých sestavách se SLI/Crossfire zapojením grafických karet špatně zobrazovaly efekty mlhy.
-[PC] Opraven problém, kdy při zaměření protivníka ukázal kurzor myši na různá místa.
-[PC] Opraveny problémy, které mohly na určitých sestavách se SLI/Crossfire zapojením grafických karet způsobovat problikávání obrazu při použití klávesové zkratky alt+tab.
-[PC][Xbox 360][Xbox One] Opraven problém se zobrazováním úspěchu „Dragon’s Bane“ dosaženým za zabití deseti vznešených draků.
-[PS3][PS4] Přidány trofeje pro nadcházející DLC „Jaws of Hakkon“.
-[PS3][PS4] Opraven problém se zobrazováním úspěchu „Dragon’s Bane“, který se odemkne po zabití deseti vznešených draků.
-Pro hráče vlastníci DA1 a/nebo DA2 přibyly do Nebetvrze dva nové trůny.
-V multiplayeru přibyla nová funkce, kdy je již možné posbírat více předmětů naráz. Tato možnost je zpřístupněná skrze obrazovku s inventářem při zakupování balíčků.
-U postavy Tajemného bojovníka nyní „Spirit Blade“ stojí větší množství peněz a vůči Bariérám a nepřátelům skrytým za štítem způsobuje ve hře více hráčů menší poškození. V žádném režimu hry již na „Spirit Blade“ nelze aplikovat bonus přídávající poškození.
-Templářova schopnost „Hněv z nebes“ prošla ve hře více hráčů vybalancováním. Způsobené omráčení nyní trvá kratší dobu.
-Opravena statistika u několik zvířat, po kterých nyní budou správně zůstávat předměty k nalezení.
-Opraveno několik typů vousů, které nesprávně přiléhaly k obličeji.
-Opraveno několik typů zbroje, kterými se mohl Qunarijec nesprávně vybavit a poté vypadal nepatřičně. Qunarijci toto vybavení již nemohou nosit.
-Opravena chybná zpráva, která indikovala, že hráč nemá dostatek platiny pro nákup balíčků, pokud měl přesné množství pro jeho zakoupení.
-Opraven problém, který umožňoval hráčům odpojit se z rozehrané hry a připojit se k jiné hře bez ztráty nabitých zkušeností z předchozí hry.
-Opraven problém, kdy se mohl hráč zaseknout při rozhovoru s Cullenem, který se právě chystal vystřelit si ze Sery.
-Opraven problém, kdy se drak v Jaws of Hakkon zasekl během boje na jednom místě.
-Opraven problém, který mohl nastat, pokud po schopnosti Hail of Arrows byl vystřelen Leaping Shot.
-Opraven problém, kdy při závěrečném souboji zůstal hráč uvězněn na prvním ostrově.
-Opraven problém, kdy určitý úkol, který měl být po splnění odstraněn ze světa, byl znovu aktivován při koupi Avvar Heraldry. Úkol se nyní neaktivuje.
-Opraven problém, kdy řasy u Qunarijky nenavazovaly na oční víčka, pokud byly při tvorbě postavy oči umístěny co nejvíce doprava.
-Opraven problém, kdy mohl být při rozhovoru aktivován rychlý přesun.
-Opraven problém, kdy se u mozaiky „Archdemon“ neobjevil jeden její kus na zdi v Nebetvrzi.
-Opraven problém, kdy hráči mohli při úkolu „For the Empire“ rozbít dveře a při určitých okolností mohly jejich kusy posléze zablokoval cestu dál.
-Opraven problém, kdy se mohli hráči dostat do Rudoskalí dříve než by správně měli.
-Opraven problém, kdy se u několika zápisků zvířat v kodexu nezobrazoval správný popisek.
-Opraven problém, kdy se hráči v multiplayeru při pokusu o uskočení dostali do jiné části lokace.
-Opraven problém, kdy při určitých okolnostech došlo k zablokování úkolu „Tomb of Fairel“.
-Opraven problém, kdy pokud hráč přijel do Rudoskalí na koni v trysku, nedošlo k aktivování úkolu „In Hushed Whispers“.
-Opraven problém, kdy mohl hráč při zobrazení obrazovky s výzvami disponovat neomezenou výbavou.
-Opraven problém, kdy se nepřátelé teleportovali na místa, na které se hráč nemohl dostat.
-Opraven problém, kdy při sbírání kořisti došlo ke změně označení celé skupiny.
-Opraven problém, kdy se mohli hráči, kteří se připojovali do hry více hráčů během 5. vlny, objevit mezi zavřenými dveřmi.
-Opraven problém, kdy mohl být v určitých případech neaktivní úkol „Wounded Chevalier“ a byl tak zablokován následný postup v tomto úkolu.
-Opraven problém, který mohl způsobovat, že při přechodu mezi oblastmi během závěrečného souboje spadla hra.
-Opraven problém, který mohl vést k tomu, že byl nový zakladatel hry zaseknut na jedné obrazovce, pokud předchozí zakladatel opustil hru.
-Opraven problém, který mohl způsobovat, že kolo v Crestwoodovském hostinci bylo trvale neaktivní a nemohlo tak dojít k vypuštění jezera.
-Opraven problém, který způsoboval, že nemohly být ztracené zástavy přidány do příslušného obchodu ve Val Royeaux.
-Opraven problém, který dovoloval hráčům opakovaně využívat navyšovací účinek materiálu „Fade-Touched Silk Brocade“, dokud nebyly schopnosti a kouzla dostupné zdarma.
-Opraven problém, který mohl zabraňovat odemknutí zástav „Inquisition Banner Crown“, pokud hráči sesbírali všechny čelenky na Storm Coast před zabráním tvrze.
-Opraven problém u úkolu „All New, Faded For Her“, který zabraňoval správnému postupu, pokud hráči seděli na hřbetě přepravního zvířete během filmečku u Exalted Plains.
-Opraven problém s tkaninou Fade-Touched Imperial Vestment, který mohl způsobovat problém s efekty hráčů.
-Opraven problém při úkolu „Citadelle du Corbeau“, kdy mohlo dojít k zablokování padlého přízraku
-Opraven materiál Fade-Touched Silk Brocade, který nyní způsobuje 15% snížení namísto 150%
-Opraven popisek vlastností u vyrobených zbraní, které popisovaly Bleed effects jako Sunder
-Opravena schopnost „Shadow Strike“, který byla nekompatibilní s pasivními schopnostmi „I Was Never Here“ a „Knife in the Shadows“.
-Opraven problém, kdy se kořen smrti objevoval uvnitř Nursery. Příslušný záznam byl také upraven, aby zobrazoval skutečnost, že se kořen smrti (Deathroot) nezapočítává. Semena kořene smrti by již neměly být nikde ve světě.
-Opraven problém s Ice Dragon Bone a Veil Quartz, které poskytovaly nulové hodnocení zbroje, pokud byl za použití těchto materiálů vytvořen štít..
-Zlepšena stabilita hry.
Zdroj: blog.bioware
Žádné komentáře on "Přehled změn v 7. patchi"