Na Facebooku se objevily další statistiky z hraní Mass Effect 3.
- Celkově bylo nahráno 88,3 milionu hodin (8625,6 let).
- 37,6% hráčů dosáhlo 100% galaktické připravenosti
- 4% hráčů dokončilo hru na šílenou obtížnost
- 39,8% hráčů získalo Medaili za dlouhou službu
- 82% hráčů hrálo za muže
- 8% hráčů nevyléčilo Genophage
- 64% hráčů se v ME3 nesetkalo s Wrexem
- 27% hráčů zachránilo Kvariany, 37% gethy a 36% obě společenství
- 3,8% hráčů zastřelilo Mordina
- 58% hráčů nechalo Garra vyhrát střeleckou soutěž
- 10,7 miliard zabitých nepřátel v miltiplayeru
- Nejpopulárnější spolubojovníci: Liara 24,1%, Garrus 23,8%, Vega 16,8%, EDI 13,0%, Tali 7,8%, Ashley 5,4% a Kaidan 1,5%
- Přežití spolubojovníků: Vega 82%, Garrus 77%, Liara 54%, Ashley 53%, EDI 44%, Tali 29% a Kaidan 17%
- Nejpoužívanější třídy: voják 43,7%, infiltrátor 18,7%, vanguard 14,3%, sentinel 10,2%, adept 8,1% a engineer 5,1%
- Cestu Paragona zvolilo 64,5 hráčů, Renegade 35,5%
Total 0 Votes
0
0
S multakem
jde dokončit hru vic jak na 50 % galaktické připravenosti pro jednoho hráče
ahoj kdy bude čeština na DLC Citadel? už jsem se tady ptal a prej přibližně za 2 týdny a ty už uběhly :),chápu že to nejde přesně naplánovat,ale já už z toho šílím 🙂
Někdy začátkem dubna. Bohužel bez sponzoringu mohou lidi pracovat jen ve svém volnu a prostě nemají čas. Překlad je hotový, ale čeká se na dokončení korektur. Potom několik dní testování a až pak to pustím ven. Proto se březen už nestihne.
takže bude za týden nebo dva? (týden + týden testování)
V předchozím příspěvku máte napsano vše, co k tomu teď řeknu. Kdybych měl sponzoring, tak bych si mohl diktovat termíny. Takto musím čekat, až budou mít lidi čas a udělají svou práci. Až to bude, tak to bude. Já jsem Citadel taky do teď nehrál.
Překvapilo mě to už v MP statistikách a teď se divim zas. Co maj lidi proti inženýrům?
Vždyť to je to úplně nejlepší povolání…;) Takový peklo jako inženýr nikdo jinej jen tak udělat nedokáže, stačí se jen tak procházet, ukazovat kurzorem a koukat, jak všechno krásně vybuchuje, ani střílet neni potřeba..
Takhle si holt budu dál myslet, že lidi sou vokurky co neumí používat skily, o power kombech nikdy neslyšeli a musí se napříč galaxií tupě prostřílet…
No rozhodně podle těhle statistik sem spíš outsider…
64% hráčů se nesetkalo s Wrexem v ME3?? Tak to udělali někde chybu 😀 😀 To jsem teda v menšině… 😀
Tyhle statistiky se mi vždy líbí, člověk se toho hodně dozví a často i zjistí, že jde proti proudu. Ale jak tak koukám, tak zřejmně spousta lidí to hrálo bez savů z předešlých dílů, jinak by ty statistiky vypadaly jinak, třeba v případě setkání s Wrexem nebo situací na Rannochu 🙂
Tak třeba na PS3 Wrexe nemá skoro nikdo. Genesis stála za prd.
Genesis možná stála za prd, nicméně zrovna rozhodnutí zabít/nezabít Wrexe tam je, takže nevim proč by ho neměl mít na PS3 skoro nikdo 😉 já ho měl
Docela mě překvapilo že jen 18 procent hrálo za Shepardovou. Pro mně je příjemnější po dobu hraní koukat na ženský zadek než na mužský 🙂 a docela mě překvapilo že lze zabít Mordina ( za renegade mi tak nějak nejde hrát)
pekna naloz novinek dneska 🙂
a lpopularita clenu tymu presne pasuje pro me.. liara a garrus.. s tema chodim snad furt. 😀
ja jsem jeden z tech co dali silenou obtiznost.. ale jaksi jeste nez sem zakoupil originalku. 😀
clen tymu mi nezemrel, aspon ne co se tyce uplne smrti na zaveru.. behem misi jen na silene obtiznosti jednou Wrex.
Ako sa da zachranit Mordin? Mne zomrel aj Than 🙁
Mordina zachranis jeho vlastni zbrani, prekecas ho… 😀
Ale tim odepíšeš krogany 🙂 člověk si musí vybrat mezi mordinem nebo wrexem a vyléčení genofágu
Tak to je zaujimave, Ja som mu vzdy povedal o probleme vo vezi, a vzdy ked som to hral, som inu alternativu nepouzival 😀 No nic sa mi vidi, ze si to bdem musiet prejst aj 4x 😀
aj já tahle informace mě docela překvapila 🙂
mordina presvedcis, ze krogany muze vylecit kdykoli, takze nema smysl se zbytecne obetovat, kdyz je v sazce cela galaxie.
No jo no. Já prospal sobotní večer a v noci byl akční 😀
Zajímavé, ale co mě HODNĚ překvapilo je že na Rannochu si největší procento hráčů vybralo Gethy to se mi fakt nezdá.
Já sem určitě ovlivněnej, jelikož to sjíždim vždycky pěkně od začátku už od ME1, ale asi si dokážu představit situaci, že to hraje někdo bez předochozích dílů a spousty znalostí a pak prostě narazí na věčně se hádající kvariany, co se tě navíc hned pokusí zabít, tak proč se nepřidat k těm sympatickejm robotům..
Kdýž se mi jednou nepovedlo usmířit, taky jsem si vybrala gethy 😉
Celkem nechápu ty hráče, kterým někdo umře, někoho nepotkají, někoho pošlou na smrt, někoho nedokážou zachránit. Stačilo mi některé ty scény vidět na youtube a už je znova nikdy nechci vidět.
Jednoduchá odpověď -> hráli jen ME3
Taky mě to napadlo jako jedna z možností. A zároveň asi taky to, že to někteří nějak zvlášť neprožívali a osudy některých postav jim byly ukradené.
Já si osobně při druhém projetí za renegade tyhle scény děsně užíval.
Po druhém dohrání druhého dílu jsem si řekl, že poprvé zkusím odpadlíka a pojedu kompletně všechno renegade. Po pár desítkách minut jsem to vzdal, to se prostě nedalo. Většina těch voleb se mi prostě vyloženě hnusila. A když jsem na youtube viděl třeba tu scénu, jak Tali skočí z útesu, nebo jak Shepard střelí Ashley nebo Mordina, z toho mi bylo opravdu na nic.
já mám stejnej důvod proč nehraju za renegade
prostě se to nedá vydržet 🙂
Souhlas, panstvo 🙂
Mate pravu 🙂
Taky jsem to jednou zkusil za renegade.. ackoli me temna cesta lakala, proste jsem nedokazal prijit o jedineho clena tymu…
takze jsem udelal spise 50:50 cestu.. nektere veci jsem resil jako renegade a nektere jako paragon.. horsiho jednani jsem proste nebyl schopen.
Já zabil koho šlo 😀 Wrexe, Mordina, postřelil jsem Ashley, Tali skákala bamgi jumping apod. 😀
Tak zase se ta hra nesmí brát extra moc navážno, je to přece jenom hra. Nazvěte mě cynikem, ale podstatná část rozhodnutí za paragona je až moc idealistická a ve skutečnosti by mohlo být celkem hloupé je udělat. Za takový pěkný příklad se dá položit léčení genofágu, které je hazardem jak svině. Dalším příkladem hazardu je nezabití rachni v jedničce (pokud už nevíš něco o indoktrinaci, většina lidí ale asi dělá Virmire až na konec). Jako třešničku na dortu mohu navrhnout zničení kolektorské základny, které hráče dostane do bodu, kdy na konci ME2 nemá žádnou speciální zbraň proti Reaperům (to že v důsledku je to v ME3 úplně jedno je vedlejší).
Samozřejmě tohle nelze aplikovat na všechny renegade rozhodnutí, ale myslím že si obrázek uděláte sami.
Inak to co popisujes sa mi stalo pri prvom hrani ME 2, kde som este nevedel celkom ako funguju rozhodnutia a mal som to asi tak 65 ku 35 co sa tyka dobrych a zlych, cize niekedy som radcsej volil renegade, lebo mi to prislo tak njeak logickejsie. Samozrejme teraz jednoznacne som uz len dobry 😀
Napr. Ja som sa tiez zabil Tali, len koli tomu, ze som chcel vediet ako sa to vivinie (co nzamenalo skok Tali z priepasti). Za druhe kamos to hral a ten nechal zomriet Tali s vyjadrenim, „ze su sprosty, furt len utocili na getov a nedali si povedat, tak som ich nechal zomriet ked su blby“. Za tretie neviem ci ste hrali bez toho aby ste si prenasali shepa z ME 2 a 1. Pretoze vtedy ma ME3 uplne ine zavery a iny pribeh ako s nahraim Shepom. Inak najviac ma nastvalo, ze sa nedal zachranit Mordin.
Nechápu to přežití spolubojovníků. Vždyť např. Vega, Liara, Garrus nemůžou v ME3 vůbec umřít, ne?
Já nechápu, když je Liara nejolblíbenější postava, proč umře polovině hráčů… lamy????
Liara může umřít a kde a jak ?
Oni asi myslí smrt v boji když ji můžeš oživit medigelem, A jinak Liara má málo života, tak snadněji umírá než třeba Garus. Takhle to minimálně chápu já.
No tak teď jsem z toho zmatená a upřímně nevím, jak to teda mysleli… smrt během normálního hraní, kdy je můžeš oživit, nebo konečná???
Tak teoreticky můžou umřít všichni v Londýně, při nízkým EMS nepřežijou zásah Harbingera. Ale tady je to zřejmě myšleno jako „nekanonická“ smrt v boji po kterym se zase zvednou. To by vysvětlovalo proč tank Vega má nejvyšší procenta, naopak relativně slaboučká Tali je na chvostu (akorát ten Alenko mi tam moc nesedí, vždyť je to sentinel ne?
I když, jak si to tak počítám oni to přece jen asi budou smrti v rámci příběhu, ale včetně těch z ME1 a 2, proto je Kaidan tak nízko.
není to spíš statistika o tom jak málo umírali při hraní?
To by mne taky zajímalo dit Vega umřít nemůže ne ?
Mohou i to se mi stalo, ale musíš mít velmi nízkou War Asset při priority Earth ti mohou oba zemřít jak tě zasáhne ten paprsek.
Jsem v těžké menšině, to jsem netušil, většinou je totiž moje Shepardova Adeptka a nebo Inženýrka 🙂
A jenom 4% lidí dokončilo hru na šílenou obtížnost? Tomu bych tedy až do teď nikdy nevěřil, A kolik lidí má odemčeno 100% achievementů by taky bylo zajímavé vědět, i když na to odpoví částečně N7 HQ web. Osobně potřebuji odemknout poslední z DLC Citadela a na mém N7 HQ budu mít všechny.
Moje Shepardová je taky adeptka 😀 Co se týče té šílené obtížnosti, ne všichni z toho chtějí mít střílečku a jde jim o příběh 😉
Hehe, že by sestry? 🙂 Ale máš pravdu, Když si chci pořádně zastřílet, tak je šílená geniální, ale když si chci prožít znovu a pořádně příběh tak to taky nehraji na šílenou.
Taky nechápu na to jak je trojka na insanity směšně jednoduchá, chtěl bych tuhle statistiku vidět o ME1 a 2, to budou asi setiny procenta 🙂
Mě by uplně nejvíce zajímalo, do jak procentualně početné skupiny patříme my se 100% achievementama v ME 1, 2 i 3 😀
64% se nesetkalo s Wrexem? O_o jak prosím? 😀 Wrex je nejlepší 😀
Abyste se setkal s Wrexem je nutné importovat uloženou pozici z ME1 do ME2 a následně z ME2 do ME3.
A nebo interaktivní komiksy
Není na me 3 PC verzi ne