O tvorbě DLC Omega

156 15

Fabrice Condominas, producent Mass Effect 3: Omega, napsal na BioWare Blog několik zajímavých věcí z průběhu vývoje tohoto DLC.

V průběhu produkce se zaměřili hlavně na vztahy mezi postavami. A prvním vztahem k definici bylo spojení Aria-Omega: je to o hluboké lásce, v níž se snoubí vášeň a žárlivost. Ariina touha po pomstě není motivovaná pouze její hrdostí, ale ztráta Omegy ji poznamenala stejně, jako ztráta někoho milovaného.

Omega

Aby to vyvážili, do příběhu vstupuje zcela nová postava: Nyreen. Původně turianská bojovnice je přesným opakem Arie. Má vše pod kontrolou a je pragmatická. Nyreen sdílí s Arií její oddanost k lidem Omegy, a chce ji proto osvobodit od okupantů Cerbera. Tento triumvirát mezi Arií, Nyreen a Omegou je hlavní příběhovou kotvou tohoto přídavku.

Shepard je tak postavem mezi rozdílné pohledy na způsob osvobození stanice a musí činit morální rozhodnutí, která povedou otázce: kam až jsme ochotni zajít? Omega je hustě zabydlená a volby mohou mít ohromující dopad na civilní obyvatelstvo Omegy. Cesta odplaty Arie bude jistě efektivní, avšak za vysokou cenu. Přístup Nyreen uchrání lidi Omegy, avšak je výrazně riskantnější.

OmegaN7Day-5

Vybalancovat hratelnost Ariiných biotických sil bylo výzvou pro týmy Bioware v Monteralu a Edmontonu, kteří současně představili nového nepřítele: mechy RAMPART, zabijácké stroje Cerbera postavené za účelem kontroly civilního obyvatelstva.

Vytvoření Nyreen, první turianky použité jako hlavní postava v sérii, také nebylo snadné. Už jen její vzhled musel na první pohled odkazovat na její ženskou stránku a trvalo poměrně dlouho, než se toho podařilo dosáhnout.

Chtěli jsme dosáhnout toho, aby byla na první pohled rozpoznatelná jako turianka. Naši designéři museli několikrát provádět změny – zjemňovat tvar její hlavy, provádět delikátní změny její postavy – aby zůstali věrni správnému zobrazení turianské morfologie.

OmegaLaunch3

Fabrice na závěr svého příspěvku prohlásil, že v průběhu vývoje dosáhli všeho, čeho chtěli, a doufá, že se hráčům bude DLC líbit, jako se jemu líbil jeho vývoj.

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

15 komentářů on "O tvorbě DLC Omega"

      • Chipsonator

        Nebuď zvědavej, budeš brzo starej 😀 až to bude tak to bude buďme rádi že ta čeština vůbec bude 🙂

      • Marek Tvrdý

        Verze za Sheparda je plus mínus hotová. Teďka Shepardová. Ale dneska to nedávám. Jdu udělat build z aktuálních textů a jdu spát. Pokud toužíte po testovací verzi s čísly, napište a pošlu vám odkaz na mail.

Leave a Comment