Fabrice Condominas, producent Mass Effect 3: Omega, napsal na BioWare Blog několik zajímavých věcí z průběhu vývoje tohoto DLC.
V průběhu produkce se zaměřili hlavně na vztahy mezi postavami. A prvním vztahem k definici bylo spojení Aria-Omega: je to o hluboké lásce, v níž se snoubí vášeň a žárlivost. Ariina touha po pomstě není motivovaná pouze její hrdostí, ale ztráta Omegy ji poznamenala stejně, jako ztráta někoho milovaného.
Aby to vyvážili, do příběhu vstupuje zcela nová postava: Nyreen. Původně turianská bojovnice je přesným opakem Arie. Má vše pod kontrolou a je pragmatická. Nyreen sdílí s Arií její oddanost k lidem Omegy, a chce ji proto osvobodit od okupantů Cerbera. Tento triumvirát mezi Arií, Nyreen a Omegou je hlavní příběhovou kotvou tohoto přídavku.
Shepard je tak postavem mezi rozdílné pohledy na způsob osvobození stanice a musí činit morální rozhodnutí, která povedou otázce: kam až jsme ochotni zajít? Omega je hustě zabydlená a volby mohou mít ohromující dopad na civilní obyvatelstvo Omegy. Cesta odplaty Arie bude jistě efektivní, avšak za vysokou cenu. Přístup Nyreen uchrání lidi Omegy, avšak je výrazně riskantnější.
Vybalancovat hratelnost Ariiných biotických sil bylo výzvou pro týmy Bioware v Monteralu a Edmontonu, kteří současně představili nového nepřítele: mechy RAMPART, zabijácké stroje Cerbera postavené za účelem kontroly civilního obyvatelstva.
Vytvoření Nyreen, první turianky použité jako hlavní postava v sérii, také nebylo snadné. Už jen její vzhled musel na první pohled odkazovat na její ženskou stránku a trvalo poměrně dlouho, než se toho podařilo dosáhnout.
Chtěli jsme dosáhnout toho, aby byla na první pohled rozpoznatelná jako turianka. Naši designéři museli několikrát provádět změny – zjemňovat tvar její hlavy, provádět delikátní změny její postavy – aby zůstali věrni správnému zobrazení turianské morfologie.
Fabrice na závěr svého příspěvku prohlásil, že v průběhu vývoje dosáhli všeho, čeho chtěli, a doufá, že se hráčům bude DLC líbit, jako se jemu líbil jeho vývoj.
mohu pomoci z betatestem email mam walt.grisley@gmail.com
Podmínky pro připojení do testů jsem psal už několikrát. Jednak jste nenapsal na danou mailovou adresu, jednak vaše čeština je velice špatná. Proto vás musím odmítnout.
Moje cestina je v poradku. Diakritiku nepouzivam zamerne!
😀
A 7. pad jednotneho cisla Vam nic nehovori? Aj v cestine je to s betatestem ( s kym, s cim), nie z betatestem, takze ano, cestina nie je v poriadku. A diaktrita s tym nema co robit.
Mistre Tvrdy po trech dnech jak to prosim vypada z Omegou?
Vše je napsáno na mém twitter profilu. Navíc tato diskuze není o české lokalizaci, ale o tvorbě DLC.
ja sa poteším keď bude hotová čestina ale chcem odovzdať poklonu marekovi a jeho tímu za to že nám preložili do čestiny aj ostatné dlc ďakujem
Viem, že ešte len vyšla Omega ale aké DLC bude nasledovať ? Raz som tu na stránke našiel zoznam DLC ktoré by mali výjsť ale už neviem kde je.
Už se jen čeká na češtinu, doufám že už bude dneska =D
Zcela určitě nebude. Nejsou testeři. Přítelkyně se musí učit na zápočet a já sedím v práci a nemám na Omegu čas až do soboty.
Škoda =D a můžu se zeptat kdy přibližně tak bude?
Nebuď zvědavej, budeš brzo starej 😀 až to bude tak to bude buďme rádi že ta čeština vůbec bude 🙂
Verze za Sheparda je plus mínus hotová. Teďka Shepardová. Ale dneska to nedávám. Jdu udělat build z aktuálních textů a jdu spát. Pokud toužíte po testovací verzi s čísly, napište a pošlu vám odkaz na mail.
Ano ano to je jeden z důvodů proč je ME tak oblíbený. Propracovanost postav