Trpasličí královna

47 18

Jennifer Helper byla až do srpna letošního roku scénáristkou v BioWare. Je známá jako Královna trpaslíků neboli „Queen of the Dwarves“, na kterou můžete narazit na jednom náhrobku v Pramenech.

Právě ona napsala většinu všech trpaslíků v Orzammaru a také celý origin prostého trpaslíka (Dwarf commoner). Dále sepsala celý quest Anvil of the Void včetně postav Branka a Hespith. Do Dragon Age II napsala následující postavy: Anders, Bethany, Leandra, Elthina, Cullen a Sebastian Vael. Taktéž je autorkou většinu scénáře pro DLC Legacy. Na Inquisition pracovala jako senior writer až do svého odchodu.

Kromě své práce na sáze Dragon Age napsala také kompletní příběh pašeráka (smuggler) ve Star Wars: The Old Republic. Kvůli jejímu výroku „Mass Effect si nejlépe vychutnáte za homosexuální charakter“ si mnoho lidí myslí, že pracovala i na sérii Mass Effect, ale několik různých zdrojů z BioWare to popřelo.

Jennifer se bohužel proslavila díky tvrdému obtěžování její osoby ze strany komunity včetně mnoha výhrůžek smrtí jako pomstu za její výrok, že sice pracuje v herní společnosti ale nemá ráda hry; myšleno akční střílecí sekvence – citát byl vytržen z kontextu. Problemtice se obsáhle věnuje například tento článek a proto to zde nebudu dále probírat.

Nyní Jennifer podporuje nový indie RPG projekt AMBROV X, který hledá peníze na serveru Kickstarter. Více se o tomto projektu dozvíte například ve článku na serveru Games.cz.

JenniferHelper

 

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

18 komentářů on "Trpasličí královna"

  1. Katschaba

    Jo trpaslíci v Orzammaru jsou dobře napsaní 🙂 Sice se přiznám, že jsem za trpaslíka hru dohrála jen jednou a to princeznu Aeducan, ale Dwarf commonera origin jsem si zahrála (všechny originy vlastně :D) a velmi se mi líbil.

    Co se DA2 týče, zmiňované postavy se mi líbí, i když souhlasím se zde vyjádřeným názorem, že Anders byl takový ufňukánek (mám radši jeho awakening povahu), ale jeho příběhová linka a romance se mi až na pár věcí celkem líbila 🙂

      • Martin Janečko

        Niektorý si proste myslia že zozrali múdrosť sveta. Podla mna je DA II dobrá hra. Je iná ako jednotka ale to neznamená že je zlá. Ja som sa pri nej královsky bavil.

      • Imrich Kavčák

        Já jsem to nezkousnul, tak jsem to ani nehrál ( nikdo mě přece nenutí) A nekoupí hry si myslím bylo dostatečně z mé strany projevem nesouhlasu. Není proto nijak nutné to dále rozmazávat na tož někomu vyhrožovat. Je to hloupé ( při nejmenším )

      • D_A_R

        Jóó za tohle se cítím zodpovědný (zakladatelé BW)….tedy né, že za to můžu přímo já, ale v době tak měsíc po vydání ME3 jsem byl velmi aktivní „haterem“ na mnoha fórech – i těch zahraničních a oficiálních….tedy můj hate se rozhodně nedá přirovnat k výhrůžkám smrtí….ale byl jsem prostě jeden z těch co se cítili být „okradeni“ o to co nám vývojáři slibovali….každopádně o tomhle – jak že jí říkají?? Hamburger etc. etc. zapomněl jsem – vím, je neskutečný co ti lidi dělají….v tomhle případě je to naprostý nesmysl – on hate je většinou veden jen psychicky narušenými lidmi….ale za tím označením nevydařený ME3 si stojím – i když mě to mnohdy stojí také dost urážek….

      • Imrich Kavčák

        Pokud je kritika opodstatněná tak je to v pořádku. Ale někomu přímo vyhrožovat nebo nadávat je ukázka těžké debility.

      • D_A_R

        S tím plně souhlasím….pro mě kritika opodstatněná byla i když mnozí nesouhlasí….

      • Kritika a kyberšikana jsou dvě zcela rozdílné věci. Takže můžeme napsat, že se konec ME3 nepovedl a DAII byla divná hra, ale nemůžeme tu o Jennifer psát jako o nějakém jídle a podobně.

Leave a Comment