Další DLC naznačena v souborech Leviatana

130 13

V souborech posledního DLC Leviathan se nachází nějakolik zajímavých záznamů a náznaků věcí přístích. O DLC Omega (Back to Omega, či Retake Omega) se spekuluje už velice dlouho, ale nyní to vypadá, že bychom se konečně mohli dočkat rozšíření prostorů na Citadele v nějakém dalším DLC.

LeviatanDataMaps

Na obrázku jsou soubory s předpnou Omg (pravdpěodobně DLC Omega) a předponou Cit (pravděpodobně DLC Citadela). Množství souboru naznačuje 11 různých lokací, což je na jedno DLC docela hodně a proto je to považováno za druhý náznak dvou chystaných DLC. Mimochodem, lokace OmgHub a CitHub se nachází už v ME2 a odpovídají přesně tomu, co jejich název naznačuje.

Hubem se v ME2/3 myslí lokace, kde jsou obchody, kde můžete volně popovídat s NPC, atd. V ME2: Zakera, Omega, Illium a Tuchanka, v ME3 pak samotná Citadela.

Více informací se dozvíte na oficiálních fórech: zde a zde.

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

13 komentářů on "Další DLC naznačena v souborech Leviatana"

  1. DangerCZ

    Pro angličtináře mohu doporučit tento link (http://www.clevernoob.com/forums/index.php?/topic/980-write-a-new-me3-ending/#entry16685), kde probíhá soutěž o fanouškovské alternativní konce, odvíjející se přibližně od momentu, kdy je Shepard zasažen laserem. Zatím jsem četl pouze dva, ale je to moc pěkné čtení. A pokud BioWare nemá opravdu něco velkého v plánu od začátku, pak jakýkoliv z těchto konců vypovídá o tom, že kdokoliv dokáže napsat lepší konec, než udělalo BioWare. Na základě toho sice doufám, že nám BioWare (v dobrém smyslu) vytře zrak, ale pravděpodobnost že to tak bude a že se toho vůbec dočkáme klesá s časem, který plyne a zájmem fanoušků.

    Nicméně na základě fan-fiction závěrů i toho co očekávám, pokud se indoktrinační teorie ukáže mít pravdivý základ, odhadl bych co nás čeká podle popisků misí asi následovně:
    – Začneme na Omeze, kam se s Ariou jako dočasným společníkem (pochybuju, že by se Shepardem zůstala i po získání Omegy, někdo tomu přece musí vládnout) vydáme získat ji ze spárů Illusive Mana. A ohledně nej uvidíme nejspíš na konci poslední mise opět jen projekci:-). Jelikož Leviathan byl dostupný nehledě na to, jak daleko ve hře jste, očekávám, že tyto mise budou dostupné přesně tak.
    – Pod mapami s Citadelou se podle mne neskrývá žádná nová „hub“ lokace ve stylu těch původních z Citadely. Misí, nakupování a pobíhání kolem NPC jsme si už užili až až a všichni chceme odpovědi na otázky. BioWare to ví a tak bych řekl, že toto bude hodně zasahovat do konce hry. Nedivil bych se, kdyby Cit001 až 004 byla součást nového finále, kde projdeme různé části Citadely, dozvíme se nějaké tajemství o jejím vzniku, keeperech, apod. A jaký impuls by nás tam měl dostat? Nenapadá mě nic vhodnějšího než návaznost na probuzení Sheparda na konci destroy konce a následující epická bitka se všemi, které jsme během hry získali na svou stranu (či nezískali, takové postavy pak vídáme jako banshee, nebo phantoma):-). Ať už je to třeba Jack, Garrus, Javik a další, kteří jsou během finálního útoku někde poblíž (např. Jack s biotiky jsou kousek od Sheparda jak se ve hře dozvídáme). A na konci celého toho finále (CitHot) by byl Harbinger a nějaký zásadní zvrat. No, uvidíme:-)

    Nicméně.. až do včera jsem si myslel, že reaper na konci ME3 u conduitu je Harbinger. Teď už o tom značně pochybuji.

    Btw, prý v dalším DLC Harbingera zabije Blasto:-)

      • DangerCZ

        Jo, když jsem dohrál ME3 poprvé, říkal jsem si, proč konvenční vítězství není možné.. ale to ze mě mluvilo zklamání z toho, že hlouběji nevyužili war assets, ve skutečnosti to není možné. Přitom by mohla na konci být zpestření, kde hráč nasbírané war assets přerozděluje v průběhu bitvy, kterou vidí na mapě:-) Nemuselo by to být příliš komplikované, bohatě by stačilo pár možností ve stylu rozdělování úkolů ve dvojce, ale ať je každý získaný asset prostě nějak vidět byť jen na vteřinu. Ale to už bych chtěl asi moc.

      • tunerrw

        To o tom rozdělení WA si měl říct vývojářům 😉 Podle mě by to byla výborná možnost-nic komplikovaného, ale to rozložení sil by bylo na hráči a potěšilo by to

      • GreenFlag

        Tohle jsem si myslel v průběhu celé hry taky, že nakonci bude nějaká minihra s WarAssety ala mód dobývaní světa(galaxie) v C&C TW Kane Wrath, hold zklamání.

      • D_A_R

        Nemožné proč?? Problémem v ME tedy hlavně v ME3 je rozdíl toho co je v Kodexu a toho co Vám servírují během hry – hlavně v cut-scénách…. konkrétně v ME1 jsme dostali od Vládce na pr*del – dejme tomu, že od té doby máme na základě jeho pozůstatků nové technologie – nové zbraně (děla Thanix například) či podle Kodexu má třeba aliance nové štítování či něco podobného – detaily mi teď unikají – podle kodexu jsou Reapeři rozděleni na kategorie a i vlajkové lodě jsou velké a menší….je tam i napsáno kolik toho takový Reaper vydrží – tudíž se spojenou silou galaxie a že hlavně těch Kvarianů a Gethů je mnoho a Turiané jsou prostě „emzáčtí sparťané“ (nemluvím o tom že Gethy jsem nikde neviděl) – tak Repaeři nikdy nestáli proti tak velké síle – nikdy nebyla možnost spojení soustav a vesmír je navíc velmi rozmanitý – tedy ne jedna strategie jako např. u Protheanů (poznámka z konverzace Javika a Liary) takže Reapeři se nemůžou adaptovat na jedinou taktiku….takže slovo nemožné není pravdivé – pravdivé je tvrzení, že šance je mizivá, ale je tu….Pokud Shepard dokáže na svou stranu získat co nejvíc ras (já nemám jenom Salariany – Spoiler!! zabít wrexe prostě nedokážu ať už jsem renegade jak chcu 😀 a ztratit kvůli genofágu krogany je blbost – vytvořit modifikaci snad nějak půjde ne?? Spioler End!!)

        Konec je prostě konec 😀 celé ME3 je dobré – ne skvělé ale dobré, chtěl jsem třeba potkat Shepyho mámu a ona Vám pošle dopis, že slouží na lodi – to je super Mami (nic zvláštního ale Shepyho původ a osobní historie se mi ve hře tak málo odráží), taky dopady určitých rozhodnutí jako by vyšuměli, i vedlejší úkoly – ano jsou to vedlejší úkoly ale některé si zasloužili svoje místo – a některé mnohem víc než jen dopis ve schránce, to že na konci vidím z Kvarianů pár lodí a jeden můstek, z Gethů či Rachni mám prd a to že jsem získával 30 hodin další rasy aby mi pomohli a mám z Kroganů, Turianů a Asarijek jen vesmírnou bitvu na 30 vteřin a 3 několika sekundové scény – no pááááni stálo to za to!! A jestli jste slyšeli ten odstřihnutý rozhovor mezi Andersonem a Shepym na konci – tak mi budete rozumět – proč to tam proboha není (a nepřidali ho ani v extended Cut – no to DLC je spíš výsměch od EA/BW do hráčských tváří)….ME je krásná trilogie – třetí díl obstál – má své mouchy to ano, ale co už i tak jsem si ho užil – pro mě to končí při výsadku na Zemi – i když boj na Zemi měl taky co do sebe 😉

    • GhorX

      Měl bych jen jednu poznámku k „Bioware ví“: nedávno jsem četl vyjádření velkého výrobce mobilních telefonů, společnosti HTC, k tlaku veřejnosti na zvýšení výdrže smartů, která je poměrně ubohá – v tiskové zprávě volně přeloženo stálo, že „naši zákaznáci dávají přednost tenkým telefonům před silnějšími bateriemi“, tedy přesný opak skutečnosti. Takže s tím tvrzením opatrně, lidé v BW možná ví, ale korporace nikoliv, tam je po aplikaci vnitřních směrnic s železnou pravděpodobností názor lidí překován v naprostý nesmysl.

Leave a Comment