BioWare nám dneska „s potěšením“ oznámil, že DLC Leviathan pro Mass Effect 3 vyjde 28.srpna 2012 pro všechny platformy. Jak už bývá zvykem, PC verze bude až večer a na PS3 se v Evropě DLC objeví až 29.srpna. Cena by měla být 800 bodů.
Jako bonus nám BioWare naservíroval zcela nové obrázky na pozadí.
Total 0 Votes
0
0
Tak a je tady. Zajimalo by mě jak to bude s češtinou?
Vyšel trailer na Leviathane už se nemůžu dočkat až vyjde
Zdravím, jen bych se rád zeptal, jestli se Leviathan a Firefight dají pořídit za BioWare body (jako v ME2). Děkuji.
Proč by ne. Kupoval jsem za BW body zatím veškerý obsah bez problému, ať už zadáním kódu z karty (s body z kamenného obchodu), či přes kreditku přímo. Ať už přes origin, nebo na social.bioware.com. A stejně tak jsem naposledy včera kupoval DLC pro ME2:) Body jsou provázané s tvým účtem (stejný login na originu i u bioware), takže buď bez obav. Ve zkratce, odpověď je ANO.
Dobrá 🙂 Díky
Eurogamer: V přídavku budou mít hráči možnost v roli Sheparda prozkoumat původ
Reaperů. Díky tomuto přídavku si také podle dřívějších zpráv můžete
odemknout nový druh konce hry.
Serious Bioware, další konec ?? No to potěš koště..
Další konec? Mě by utěšili leda koncem plným modrých dětiček. 😀
Nee, nic nekritizuju, já ME zbožňuju od počátku existence, knížky si koupím, jen co dotisknou jednu chybějící, doufám že bude film a dohrál jsme to už hodněkrát a pokaždé hledám jiné cestičky a možnosti. ME je hra dělaná přesně pro mě, už několik let jsem nehrál nic jiného (a to doslova). 🙂
Taky bych docela uvítal film:) Plnohodnotné převedení ME1,2,3 na plátna kin. Ale třeba ten letošní animák Paragon Lost nebude špatný.
Natačení filmů těchto her, kdy si sám určuješ jak se příběh a tvůj unikátní hrdina vyvinou, by měli zakazovat…!! Klíďo ať si natáčí dalšího Prince apod…ale ne proboha Mass Effect !! to ani nejde..;D
Už vidim filmovou podobu hrdiny, rasistickej Shepy, romance Ashley, tvůrci se vykašlou na osobní úkoly týmu (Dr. Saleon, Wrexova zbroj atp.)..
Maximálně se podívám na trailer, na celej film se vykašlu, nezkazim si přeci zážitek z trilogie..
Eurogamer to jako obvykle trochu domotal. Ten server nedoporučuji.
No nechápu ty lidi co říkají že mass effect 3 je zpackaná. I pro mě je konec špatnej, ale to neznamená že kvůli tomu přestanu hrát celou 3. Třetí díl je pořád stejně kvalitní jako 1 i 2 v některých věcech je i lepší např. konverzace na normandii s posádkou kdy ve dvojce skoro nic neřekli kdežto tady mluví skoro furt o něčem novým a dokonce po lodi chodí takže nejsou vždycky na stejným místě. Jinak tohle DLC je pro mě první do singlu, poněvadž dlc z protheanem nepočítam (vyšlo to hned z hrou), a extended cut nepřínáší žádny nový mise ani nový postavy, jenom scény který měli být už v původní hře.
Prothean je vytržen z původní hry, protože tak trochu nevěděli, co s tou postavou vlasně mají dělat (a DLC dle toho taky vypadá). Extended Cut je dodatečně udělaná „záplata“. Takže přesně jak píšete, Leviathan je první single-player DLC. Pochopitelně jsme tu měli běžnou kosmetiku ve formě zbraní a také masivní podporu multiplayer ve formě mnoha DLC zdarma (snada zabránit prodejům hry do bazaru).
Hlavne si najdite vojensky zameranych ludi na preklad! 😀 lebo vojenska cast cz prekladu kazdeho ME je absolutne uboha…
Hledal jsem, ale nikdo se pak nezoval. Takže co kdybyste nekritizoval a raději poslal své návrhy na da2preklad@centrum.cz
UrazenyPes a ty jsi udělal kolik překladů, že si dovolíš takto kritizovat český překlad. Takové jako jsi ty vůbec nechápu, nikdy nic nepřeložili, ale budou hrozně chytří. Pokud se ti překlad nelíbí, tak to hraj v jiném jazyce, který je již ve hře daný. Jsi opravdu ubožák a asi i nejspíš pouze provokatér.
Takový jako ty pověsit za koule do průvanu..
Ano, jasne… budme so vsetkym spokojny, chvalme vsetko co nam daju pod nos a nikdy nic nekritizujme… kam by sme sa asi tak dostali? cz preklad vojenskej terminologie v celej ME serii je nekvalitny, a to je holy fakt.
Lukas:
Hovno o mne vies, tak sa tu nevytahuj.
Aspoň, že to bude ještě o prázdninách… co se týče té jejich debilní úchylky DLC za peníze, tak ode mě se moc peněz nedočkají…Stačí, že jsem je podpořil samotnou koupí hrou..
ano, strašní paraziti když vyžadují odměnu za vykonanou práci. A dostávat peníze za práci je opravdu úchylka, přežitek z dob minulých a je čas na zastavení této odporné zvyklosti. A máš naprostou pravdu, zvláště potom, co jsme musel utratit své tvrdě vydělané peníze za posledních 5 DLC… oněch tak nekřesťansky nákladných DLC… DLC , jejichž cena nás všechny šokovala…
Drakuba pokud ti tohle přijde normální platit věci, které by jsi ve hře již měl mít dávno (dát skoro 1700,- Kč za ME CE je víc než dost na to abych měl DLC zdarma), tak potom není s tebou něco v pořádku. Pokud je chceš dál sponzorovat je to tvá věc, ale neobhajuj jejich finanční politiku, která je víc než ubohá vůči hráčské komunitě. Pokud to porovnám třeba se společností CD Projekt RED, která do Zaklínače 2 vše poskytuje vše zcela zadarmo (víme jak velká byla poslední změna a co vše v Zaklínači 2 změnili a že za toto nechtěli ani korunu navíc), tak je to víc než velký rozdíl a jak je vidět, tak tato společnost jde správným směrem. Jen doufám, že oni se vyhnou velkým obloukem společnosti EA, která je nejhorší společností vůbec.
DLC si koupím, tak jak jsem si je kupoval do současné doby, né kvůli EA nebo BioWare, ale kvůli ME, které i přes totálně zpackaný třetí díl mám rád a chci ho mít kompletní.
Jsou to bonusy, které do hry přidělávají a přidávají, aby nás hra bavila, plnohodnotnou hru máš i bez toho, takže žádný to už tam mělo být…….. a třetí díl, že je spackaný ? je ještě víc návykový než předchozí díly a ty vaše protesty proti tomu konci jsou vcelku trapné
Pracuji ve státní sféře, takže ano pracuji a to již víc jak 10 let, jen tak pro zajímavost. Marku rád bych věděl jaký přínos má EA pro hráčskou komunitu. Kromě toho, že se snaží pouze každou společnost vyždímat a následně vyždímat i hráčskou komunitu. Když jsem měl jakýkoliv problém s hrou, kde byla podepsána EA tak se mně ještě nestalo, že by mně dokázali pomoct. Píšete, že CD Projekt RED je malá společnost a že jejich prodejnost je menší, ale tohle je úplně bezpředmětné. I kdyby ta společnost byla o jednom člověku, tak pokud se o mě bude starat tak jak se CD Projekt RED stará o své produkty tak budu spokojený. EA pouze chce ze vše těžit peníze a hráčká komunita je až někde hodně vzadu. Díky této politice již BioWare nebude moct vydávat plnohodnotné tituly, ale dočkáme se pouze nějaké kostry do které si budeme dokupovat DLC, tak abychom měli ve výsledku plnohodnotný produkt a za tuto kostru budeme u EA platit víc než u jiné společnosti, která nám dá plnodnotný titul.
Tvrdíte, že tohle je něco navíc, myslím, že i u provního DLC Z Popela bylo tak řečeno, že to je něco nového, ale nové to nebylo jen to ze hry vyrvali aby na tom mohli těžit, takže opravdu si myslíte, že nám dávají věci, které jsou nové nebo to jsou věci, které jsou pouze vytržené z celku a teď nám to budou servírovat prostřednictvím placených DLC. Takže za hru nedám 1700, ale třeba i přes 2000 a to prostě není správné.
S tímto musím bohužel souhlasit, poslední dobou to tak u DLC bývá a je vidět, že to do celku hry prostě zapadá a už při hraní základní hry mívá člověk pocit, že tam prostě něco chybí.
Ale zase se nemůže trvdit, že to tak je a basta, třeba opravdu něco domyslí až potom, ale to už je jen spekulace, což je vcelku zbytečné. Moc s tím nenaděláme, můžeme nadávat a vyhazovat další peníze navíc, ale jinak nic moc nezmůžeme. :-/
Dříve, když se nestíhal vývoj hry, tak jste se k tomu vystřiženému nikdy nedostal. Dneska u úspěšných titulů se k těmto částem dostanete jako k DLC. Takže byste raději, kdyby ty díry nebyly nikdy „zalepeny“? Krásnými příklady budiž Saboteur a God of War III, kterým kvůli nedostatku času ustřihli konce!
Kdybych to nechtěl, tak bych se nenamáhal to ani kupovat.
Jak jsem psal už nahoře, já mám ME rád, a každá další věcička co mi rozšíří příběh (popř akci) je u mě vítána. 🙂
Právě ty věci jak jsem psal že mi tam někdy chybí, bych rád viděl udělány, což opravdu v mnoha případech nikdy nebude.
Já doufám, že se toho objeví ještě víc pro ME, hlavně pro SP… zvláště bych uvítal opravdu šťastný konec. 😀
Jen ať si vývojáři dělají další DLC, ale s cenama se můžou trošku krotit, u ME3 už to jde opravdu do těch 2000 s dlc.
Každé další DLC znamená další práci, kterou je nutno zaplatit. Bohužel DLC se kupují méně než hlavní hra a proto je nutno to tak spočítat a od toho odvodit cenu DLC. A započítávat cenu DLC do ceny hry je jako tvrdit, že hra, která dostala několik datadisků, je příšerně drahá proti hře, která nikdy žádný neměla. DLC prostě je malý datadisk šířený elektronickou formou. Viz můj článek.
EA platí vývoj her, které pak můžeme hrát. Buď se nám hry líbí (a zisky EA jasně ukazují, že ano), nebo nelíbí a firma pak zkrachuje (do toho má EA opravdu daleko). Jen síla kupujících rozhoduje o přežití.
Co se podpory týče, napsal jsem skutečně do EA, nebo jen někam na fórum? Support EA je poměrně solidní, i když už není tak dobrý po zrušení pražské pobočky.
Jak se přesně CDProjekt stará o své dva produkty jinak, než se EA stará o portfólio desítek titulů? A michodem, i CDProjekt RED to dělá pro peníze. Ten jejich „přátelský“ přístup je jen jiná forma marketingu, která třeba v America docela selhává.
Zcela nechápu, jak jste do toho zamíchal BioWare a kostru na DLC. To je naprostý nesmysl a zcela zaslepený přístup. Která hra od EA je kostra, na kterou se musí dokupovat DLC? Ukažte mi jednu jedinou.
Další spornou věcí ve vašem výkladu je definice „plnohodnotný titul“. Co to je?
Co se DLC From Ashes týče, u toho už několik měsíců říkám, že je to část hry, se kterou si tvůrci očividně nevěděli rady a proto ji vystřihli, aby ji pak dali jako bonus navíc, který vůbec není nezbytný k „plnohodnotnému“ zážitku ze hry. Nešlo o nějaké „těžení“, ale o prostý fakt, že naslibovali nějaké DLC do sběratelské edice a nic neměli a navíc měli problémy se scénářem pro Javika. Prostě a jednoduše se nestíhalo.
Co se DLC obecně týče, přečtěte si můj článek na téma: http://games.tiscali.cz/tema/mass-effect-a-dragon-age-historie-dlc-ve-hrach-od-bioware-58587
Do ME3 evyšlo jediné placené DLC, které nám zabraňuje si plně užít hru. Extended Cut je zdarma a Leviathan byl vytvořen až po vydání hry a co o tom vím, tak se skutečně jedná o „něco jiného“ než na co jsme z ME3 zvyklí.
ano, EA je nejhorší vydavatel, EA se nestará o hráče ale o peníze. Ale bohužel, EA pohltila BioWare a my s tím nic nenaděláme. Také se mi stýská po časech, kdy se hry stíhali a neodkládaly, kdy vyšly max 2 patche a to po letech od vydání, když neexistovaly DLC ale datadisky, jenže tyhle časy jsou už dávno pryč. Hry už se nedělají, protože to někoho baví ale většinou pro peníze, viz tžeba EA, která hry nedělá, jenom pohlcuje dobrá studia(Bioware, Westwood) plácne tam svou značku a už rozkazuje jak co bude a kdy to bude, kdy to musí vyjít a kolik bude DLC a programátoři s tím nic nenadělají, stejně jako když se šéf rozhodne že to bude takhle a nic jiného ho nezajímá a protože on rozdává výplatu, tak se hold musíme podřídit.
Rád bych aby se vrátily časy, kdy se hry vyráběli pro zábavu a ne jenom pro $$$. Filmy také nejdříve lidé točili pro zábavu, ale protože to začalo vynášet, tak se do toho pustili ostatní kvůli penězům a to samě se dnes děje s herním průmyslem.
Dnes jsou pro zábavu a čistě pro lásku k titulu dělány jenom fanouškovské mody (třeba mě napadá můj oblíbený MechWarrior Living Legends) a možná že ještě Dan Vávra a jeho Warhorse studio má jiskřičku naděje. Ale vážně, studio kterému šéfuje on, žádní 2K ,žádná EA, to by mohlo dopadnout dobře 🙂 a pokud bych se doslechl, že kvůli nedostatku financí musí hru vydat předčasně, tak bych mu napsal jak bych ho mohl podpořit, ale to už je trochu OT
já hry hraju pro zábavu, a pokud ono DLC prodlouží onu zábavu, tak si ho klidně pořídím. Já mám smůlu v tom, že po času začnu přemýšlet jak by se ta hra dala vylepšit, co já bych předělal aby to bylo lepší, o mi tam chybí… ale když vyjde nový obsah, na moje spekulace na chvíli zapomínám a dostanu chuť si tu hru znova zahrát a užít si jí ještě jednou
Hráči = peníze. Takže se o ně pochopitelně stará. Nechápu, co pořád kritizujete. Jinak hry se nikdy nestíhaly. Viz hromady nedodělaných věcí v KotOR/KotOR2. Či roky odkládané Lands of Lore 2 či Diablo 2. A když půjdeme do extrémů, tak zmíním Too Human, který byl plánován pro PS1 a nakonec vyšel na Xbox360.
Ano, patche moc nevycházely (i když někteří je sypali docela často). A i datadisky mívali hromady chyb. Vzpomeňme třeba datadisk pro Icewind Dale. Patch pak rovnou obsahovat i DLC. Tehdy tomu říkali datadisk zadarmo.
Hry se VŽDY dělaly pro peníze. Hry pro zábavu dělají malé týmy dodnes. Říká se tomu Indie scéna. Jenže tu ignorujete a koukáte jen na z hlediska vývoje příšerně drahé AAA tituly. Takže brečíte na špatném hrobě, pane.
Když kopíte nějaké lidi, pak jim pochopitelně můžete nařizovat. Samostatnému BioWare se jednoznačně nedařilo tak dobře (Jade Empire byl docela propadák) a potřebovali finance. Proto se nechali koupit.
Dana Vávru platí pan Bakala, kterého na ostravsku všichni nesnáší (docela koplexní problém s byty a výrazně zvyšovaným nájemným). Pan Bakala je velice tvrdý businessman a pokud ho Vávra naštve, tak půjde od válu, jako se ho zbavili při vývoji Mafia 2. Děláte z Vávry nějakého boha, ale on není dobrý manager a často ignoruje nějakou týmovou práci a hraje sólistu. O Vávrovi a vývoji Mafia 2 toho vím dost, ale bohužel hodně věcí prostě nemohu napsat na internet.
já bych to viděl :peníze a pak hráči ale což, očividně víte o EA něco, co já nevím
všechno začínalo tím, že to napadlo někoho, koho to bavilo. Pochybuji že Bell při vymýšlení telefonu přemýšlel o poplatcích za volání do zahraničí, paušálech a takových věcech, i když se to později rozhodl prodat, aby měl na chleba a to je právě ono prodávání DLC, které někomu tak strašně vadí (i proto jsem zavzpomínal na „staré časy“)
možná jsem o vývoji her pro zábavu trochu přestřelil dobu a nedostatečně jsem to odůvodnil. Myslel jsem dobu, kdy bylo „honění kostiček“ na tom „kompjůtru“ považováno za podivínství. Pravda, Indie scénu jsem nevzal v potaz ale lidé z Indie scény se tím většinou, co já vím, neživí
rozhodně netvrdím že Vávra je bůh, jenom se mi líbí, co dělá. Líbí se mi i Vaše práce a Vašeho týmu, ale líbí se mi i jak Vávra píše blogy co a jak, že se ptá lidí co si o tom myslí(i když tam nemusí dát všechno, co kdekdo napíše), protože Já jsem nic podobného neviděl, nebo si to alespoň nepamatuji že by nějaké studio s lidma takhle hru rozebíralo před vydáním. Pochybuji, že by EA povolila, aby BioWare psali něco podobného, a kdyby, tak jistě s nějakou cenzurou aby nevyzradili něco ze hry, co měli v plánu ukázat na nějaké Gameshow. Možná se pletu, ale z toho co vím, to tak nevypadá
každý na každém vidíme chyby, protože člověk soudí člověka „podle sebe soudím tebe“ ale že je každý jiný už tam není 🙂 Pro mě je třeba to třeba bezstarostnost a pro okolí je to flákačství, každý jsme nějaký
Otevřený vývoj není nic nového. Ale hodně záleží, kdo to platí. Třeba InterPlay v dávných dobách taky hodně konzultoval s fanoušky (viz vývoj FreeSpace 2). A Vávra toho moc nediskutuje na rozdíl od projektů na Kickstarteru. EA je megakorporace a vše je předem přesně naplánovano, aby to oslovilo maximum potenciálních zákazníků. Na experimenty v AAA business není místo. Lidé nechtějí experimenty. Lidé chtějí Call of Duty 235. Jasně to ukazuje prodejnost X-tých dílů sérií a naopak prodělek zajímavých experimentů (jmenujme například Mirror’s Edge).
právě ta naplánovanost je to, co mě na EA mrzí. Máte pravdu, že vývoj her je business, že jde o to prodat co nejvíce, a ne vytvořit co nejzajímavější, ale jen proto že to tak je, mě to mrzet nepřestane.
Pokud vám to nevadí, tak bych tuto naší debatu ukončil, už proto že bych nerad, aby se přiostřila a navíc je to trocho OT a toto je přeci jenom diskuze na téma DLC:Leviathan
Jinak já se na Leviathana velice těším, ale také od něj dost očekávám, ale mám strach, aby mě pak nezklamal
Pokud hledáte zajímavé projekty cílené na menší specializovanou skupinu zákazníků-hráčů, pak se musíte dívat jinde, než u EA, kteří produkují hry, jenž mají velice vysoké náklady a proto potřebují danou hru prodat velkému množství zákazníků. A proto je tam spousty kompromisních řešení.
Krásným případem řešení na míru konkrétní skupině lidí je třeba novinka – strategie Endless Space či automobilový simulátor Project CARS. A tento systém her na zakázku (Kickstarter) se objevuje více. Protože tam kde je poptávka, tam se najde i nabídka. Otázkou je, co vlastně poptáváte?
Leviathan bude jiný, než byl samotný ME3. Viděl bych v něm jistou podobnost s DLC Arrival. Otázkou je, čekáte prostě totéž znova po 21., nebo si dáte něco trochu jiného?
endless space se jevila jako zajímavá hra, ale recenze na Tiscali.cz mě odradila, project CARS vypadá zajímavě, i když závodní hry v lásce nemám
Od Leviathana očekávám nějaké seriózní doplnění příběhu+ nějaké zajímavosti o smrťácích a přenesení poznatků hlouběji do příběhu (třeba zmínku na Rannochu, nebo při „mírových“ rozhovorech s vládci různých ras). Pak očekávám, že mi pozmění konec. Zbraně a hlášky parťáků beru jako zpestření
Na Games.cz recenzovali betaverzi Endless Space, což považuji za nefér jednání ze strany recenzenta. Věřte, že je to hodně vydařená věc, kterou teď budou autoři nadále ladit dle požadavků hráčů.
Project CARS je špička. Jsem senior member (100€) snad od druhého dne, co to bylo spuštěn systém plateb. Pochopitelně je to stále work-in-progress a ještě to není ani ve stádiu alfa verze.
Leviathan přinese hodně zajímavých věcí do příběhu, ale s těmi změnami konce bych byl opatrný. Spíše ho nezmění, jen ho pak třeba budete vnímat trochu jinak.
Endless space jsem si na steamu poridil a musim rict ze je to fajn hra, ale uvital bych v ni promakanejsiho pruvodce. Prvnich nekolik her me pocitac totalne zrusil, protoze jsem to spatne rozjel.
CARS musim omrknout, ale ohledne vesmirnych her si dovolim upozornit na projekt „Starship Corporation“, kde si budeme moci navrhovat vlastni lode:-) Pokud se nemylim, take je financovan hraci.
Ohledne konce ME, cekat na zmenu nejspis opravdu prinese jen zklamani. Nejake rozsireni (neplest se zmenami)
ale urcite budou. EC je prinesla, prinese je i Leviathan (ze znamych scriptu pribude minimalne par vet v dialogu se starchild, mozna i neco vic) a pokud by me neco hodne zklamalo, tak kdyby ME3 nemelo aspon 4 poradna SP DLC, nanejvys v rozestupu 3 mesicu:-)
Starship Corporation jsem viděl a vypadá to zatím docela divně, takže počkám. ME3 nebude mít 4 oficiální SP DLC. Tedy pokud nebudeme počítat EC.
A kolik tedy odhadujete? Teď zpětne si říkám, že jsem to možná přestřelil, ale tak aspoň dvě by být určitě mohly:-)
Pokud nepočítám EC a Firefight Pack, pak From Ashes, Leviathan + Omega < 4. Nicméně Omega stále není potvrzená. Další SP DLC letos s největší pravděpodobností nebudou.
Taky si myslím, že letos budou max 3 DLC… ale myslím, že příští rok by to mohli dotáhnout alespoň na pěknou šestku 🙂
Osobně nečekám, že by se příští rok objevilo nějaké oficiální DLC do ME3.
No, nevím jak moc fandíte různým „teoriím“, ale zatím mi nejvíce hra dává smysl když se dívám přes brýle s názvem IT (indoctrination Theory pro neznalé). Zajímavé čtení zde: http://masseffectindoctrination.blogspot.cz. Není to nic nového a není to moc aktualizované kvůli EC (vyšlo až poté), ale jsou tam hodně zajímavé postřehy. Zejména ty, které vyšly najevo z data miningu:-) Třeba ten efekt kterým začíná sen, i část po zasažení Harbingerem a před dialogem se starchild, se nazývá „ReaperIndoc_blur_End002“. Nebo, že ten objekt (s blesky), kterého se Shepard v Control konci chytí se jmenuje „End_Choice_BadA_01“. A fakt, že Control i Synthesis nenastaví do savu žadné plotID a Destroy nastaví rovnou 3. No.. nebudu tu z toho nic vyvozovat, obrázek si každý musí udělat sám. Ale nasvědčuje to tomu, že indoktrinace měla být nějak v závěru ME3 implementována od raných fází vývoje:-) Že konce nejsou jen strašně napsané, ale pčlivě promyšlené.
Také jsem fanda IT. Nicméně moje přítelkyně a spolupřekladatelka je pro změnu velkou odpůrkyní IT. Takže to doma máme zajímavé 😀
Hehe:-) To věřím. Ale teď si představte až se dozví, že IT byla pravdivá a ona sama byla obětí indoktrinace:-) Fandům IT naštěstí takové riziko nehrozí.. nanejvýš se nestane nic a konec tak zůstane navždy jen na naší představivosti.
Zajímavá diskuze. Já bych také byl rád, kdyby IT byla pravdivá, a jak říkáte, naznačuje tomu spousta okolností. Ale kdybych očekával že na to vyjde „velké DLC s rozšířením příběhu“ a ono nevyšlo, tak bych byl velmi zklamaný (už původní konec mi zlikvidoval pocit z celé trilogie, a to jsem už chtěl kupovat komiksy a postavičky) a pravděpodobně bych nad ME zanevřel úplně (i když ME1 podle mě zůstává nejlepším dílem serie,a je jedna z mích TOP her). Jinak ME hrozně fandím a doufám že nám ty díry v příběhu nějak vyplní { také máte pocit, že fáze po přistání na Zemi je taková… podivná? Nebo jsem jediný? }
Jinak musím vám Marku poděkovat za vyvrácení té recenze na Endless space 🙂 je to opravdu návyková hra
Knihy od Karpyshyna a komixy hodně doporučuji. Poslední kniha od Dietze je špatná, ale český překladatel Jakub Mařík knihu převyprávěl a opravil asi polovinu chyb, takže je výrazně lepší než originál. Mimochodem Jakub přeložil polovinu ME3.
Osobně považuji ME1 za nejlepší díl série a taky jediný, který byl RPG (i když inventář byla hrůza).
Endless Space je vydařený, že? Ještě tak mít čas ho hrát. Zato se vyvarujte Legends of Pegasus – místo hry vydali jakousi pre-alpha verzi a je to strašné.
Knihy jsem četl všechny (poslední kniha opravdu neuměla navodit tu atmosféru jako předchozí od Karpyshyna) a komiksy až na omegu také.
na ME1 jsem měl rád boj, protože to nebylo tak snadné jako ME2 a 3 a muselo se opravdu přemýšlet a docela taktizovat, hlavně bez schopností a společníků by to nešlo, i když AI nebyla zrovna nejlepší.Ale zabít krogana v ME1 byl téměř nadlidský výkon a člověk opravdu uvěřil že je to rasa k boji, ale v ME2 a 3 tento pocit nějak vymizel. Inventář nebyl, pravda, nejideálnější, ale já si na něj rychle zvykl a po pár hodinách už mi to nepřišlo. Ohledně ME1 mě mrzí jenom jedna věc, a to je fakt, že nemám sběratelskou edici, protože o Mass Effectu jsem se dozvěděl asi půl roku po vydání ME2 a to už jsem ME1 sběratelskou edici nikde nemohl sehnat
Pokud opravdu bude to slíbené MMO RPG (TPS)z ME univerza, doufám že vrátí RPG prvky z jedničky a skloubí to s hratelností ME3 (ME2 nebyla špatná, ale osobně se mi více líbí systém váhy s možností výběru libovolných zbraní) a systém zbrojí z ME1 obohacený výměnou částí z ME3
Endless space má zajímavou správu soustav, i když mi chybí převoz surovin ze soustavy na soustavu. Také mi příjde nezvyklé, že spokojenost je na soustavy a ne na planety/plynné obry/asteroidy. Velmi se mi líbí výzkum spolu s vyzbrojením lodí (i když bych byl rád, kdyby to bylo ještě podrobnější)
Já bych do toho MMO takové naděje nevkládal. Vše se zjednodušuje. Co se sběratelky ME1 týče, jak to myslíte? Jako Limitovanou na XBox360 anebo tu polskou na PC? Protože EA/český CDProjekt ME1 sběratelku neměli.
Endless Space – napište jim na fórum.
I když se mi ta polská líbí víc, už proto že jsem PCčkář, byl bych spokojený i s tou Limitkou na X360 🙂
MMO nejspíš nebude mít možnosti jako ME1, ale aspoň doufám, že jich bude víc než v ME3
Tak polská sběratelka se shání velice špatně, ale Xbox360 limitky je plný britský ebay. Nicméně kromě toho sešitku „Codex Essentials“ a plechové krabičky Vám to moc k ničemu nebude. Bonus disk lze pustit pouze na Xbox360.
nevíte v čem se polská CE liší od ostatních? já viděl jen pár fotografii, a z toho co jsem viděl tak je k tomu navíc větší krabice a klíčenka+ je to na PC, ale neznám podrobnosti (a když jsem zkoušel google, tak mi to házelo polské stránky a polsky číst moc neumím)
Pouze polský CDProjekt jako jediný na světě vydal sběratelskou verzi Mass Effect pro PC: velká krabice, klíčenka, průvodce hrou, bonus disk s dokumentem o natáčení dabingu, artbook, tričko, podložka pod myš, sňurka na krk a 3 pohlednice (ty jsem dříve rozdával různě na Conech). http://www.ultima.pl/s_pictures/71/72/006087-02.jpg
Limitovaná CE pro XBox360 byla v plechové krabičce a obsahovala velice maličký a tenký artbook, velice zajímavý bonus disk, který lze pustit pouze na Xbox360, a knížku Codex Essentials – povětšinou texty ze hry, ale je tam pár věcí navíc a není považovaná za kanonickou, protože ji napsali lidi z Microsoftu a ne BioWare. http://imageshack.us/photo/my-images/696/dsc02829i.jpg
děkuji, tak mám nový cíl
A to je co? Nesehnatelná polská PC sběratelka, nebo ta Xbox360 limitka, kterou běžně koupíte na britském ebay? BTW, jako hadrcore ME fanoušek byste si měl taktéž koupit DVD/Bluray s filmy 2001: Space Odyssey a Final Fantasy Spirit Within, které oba posloužily jako velký zdroj nápadů pro grafický vzhled ME1.
zase až takový fanoušek nejsem 😀 mě se líbí ME univerzum jako takové a moc mě nezajímají okolnosti toho jak vzniklo, hlavně že vzniklo a je takové jaké je
DLC zdarma jste měl – Protheana. Zrovna DLC Leviathan je vytvořeno až po vydání samotné hry, tzn. na disku se hrou není. Také nechápu, co je ubohého na tom, nabídnout další obsah a chtít za to peníze. Dříve se to muselo dávat na diskety/CD, dneska to lze posílat přes internet. Dříve také byly mizerné datadisky i našlapané kousky, které se klidně mohly prodávat jako samostatné hry.
CDProjekt RED je malá firmička, která se snaží zaujmout jiným přístupem. Nicméně pokud srovnám prodejnost Mass Effect 3 či Dragon Age II vůči Zaklínači 2, tak je to pořád ještě hodně veliký rozdíl. Tudíž zase tak moc to prodejnosti nepomáhá.
A teď k velké změně – Enhanced Edition je de-facto Upgrade. Můžeme to klidně nazvat Director’s Cut či Complete Edition. Více firem takto vydává své hry. Prostě buď si koupíte starou edici a máte patche zdarma, nebo si koupíte novou verzi, kde je vše na disku. Není to žádná novinka či specialita CDPRed.
Takže nechápu, z čeho usuzujete, že EA je nejhorší. Můžete mi to vysvětlit? A co třeba takový Capcom a jeho zprasené PC porty, které pořádně nefungují a vyžadují absurdní HW. Anebo Ubisoft a jeho Uplay aplikace, která sestřelí hru, pokud spadne připojení k internetu. Proti tomu je Origin ještě zlatý.
Můžete mi vysvětlit, jak ho můžete mít rád ME3, když je zpackaný?
V podstatě souhlasím až na jednu maličkost – Prothean zdarma s CE přece nebyl, byl započítán již ceně, nebo se pletu?
Prothean byl součástí CE, tedy byl započten v ceně. JInak řečeno pro majitele CE byl zdarma. Prosím, nehrejme si tu zbytečně se slovíčky.
To není hraní se slovíčky, ale konstatování faktu.
[SPOILER ALERT]
Zdravim, konecne jsem se dostal k tomu se tu taky vyjadrit a hned na zacatek se chci omluvit za opravdu dlouhy prispevek, kterym bych rad reagoval na vse co jsem kde o ME cetl a nakonec i na komentare zde (ne jen na ten Markuv, s nimz zcela souhlasim). Do sveta mass effect jsem se ponoril az po vydani trojky a treti dil byl mou prvni zkusenosti. Po dohrani mi to zacalo vrtat hlavou, konec nedaval smysl. A tak jsem si poridil 1+2 a behem neceleho tydne prosel vsechny tri dily s tim ze jsem prolezl kazdicky kout galaxie a splnil vsechny mise (bez DLC v 1+2). Ten svet a dej me hrozne nadchl, prekonalo to vse co jsem do te doby hral a byl jsem odmenen nespoctem novych scen, ktere jsem pri pruchodu bez importu nemohl videt a rozhodnuti, jez jsem nemel moznost ucinit. Nicmene, konec mi stale nedaval smysl. A tak jsem zacal hledat a dostal jsem se k IT (Indoctrination Theory). Je mi jasne, ze oc jde tu nemusim nikomu vysvetlovat a necham kazdeho at si ucini svuj nazor. Flamu je vsude na netu az az. Kazdopadne v IT verim a nyni kdyz celou trilogii vsech DLC prochazim znova a hledam znameni, dostava to cele smysl, ktery mnozi prehlizi a spokoji se s vysvetlenim, ze to proste zpackali, za vsechno muze EA, apod. Mozna na tom neco je, dalo by se ocekavat ze na BioWare byl tlak a tak nemeli moc casu promyslet co s Javikem a tak ho dali jako first day DLC, proste takovy bonus, ktera nezkazi hru novackum a zaujme fanousky, kteri do toho hned pujdou. Podobne by se dal vysvetlit i konec.
Dale budu pokracovat odjinud.. zeptam se o cem je Mass Effect? Muj nazor je, ze o mnoha vecech, (tady si predstavte cokoliv vas napadne, byl by to dlouhy seznam) ale ze vseho nejvic je to o prekonavani nemozneho. Hra je prospikovana vecmi, ktere nedokaze nikdo, pouze Shepard. Je oznacovan za hrdinu, osobu s vyjimecnou vuli, byl ovlivnen spoustou artefaktu, a tak dale.. a v neposledni rade (z meho pohledu jakozto full paragon hrace, ktery dela maximum co jde) dokaze prevratit „suicide mission“ v naproste vitezstvi. At si kdo rika co chce, v tehle hre slo vsechno resit ruznymi zpusoby a kdyz nekdo rika, ze je logicke, ze nejde konvencnimi silami vyhrat proti reaperum ve valce, je to nesmysl. Zni to nemozne, ale o prekonani nemoznych veci proste tahle hra je. Po milionech let a spouste cyklu.. proc by nas mel zajimat zrovna tenhle jeden? Proc o nem hra vypravi? Proc by o tom nekdo psal a proc by nakonec chtel at konec dopadne jak dopadl? Odpoved je jednoducha – tohle je cyklus, kdy budou reaperi porazeni.. nebo k tomu alespon hrac dostane prilezitost. Zda ji vyuzije, to uz je na nas. A pote co napr. druhy dil mel spoustu SP DLC, co vas vede k nazoru, ze takhle dej opravdu skonci a to i po vydani Extended Cut, ktery vlastne nic nezmenil (presne jak autori slibovali). Znameni je vsude tuna (zajimave sou treba mrtvoly jak Ashley, tak Kaidana na konci v Citadele u vyhodu z te rude mistnosti kam vas hodi paprsek), chce je to jen prestat ignorovat a zacit hltat. Treba pak uvidite hru uplne jinak.
Jak si myslim ze to skutecne je?
1) indoktrinace byla od zacatku v planu – pocinaje Sarenem a konce TIMem, i na Sheparda to dopada a v tretim dile se zacinaji projevovat priznaky popisovane uz drive (napr. Rachni queen).. bylo by blahove si myslet ze Shepard tomu bude odolavat vecne.. kazdopadne si to vyzadovalo konec, ktery nebude skutecnym koncem, ale jednak uspokoji fanousky a umozni hru vydat drive a za druhe jim poskytne cas aby dalsi casti pribehu vydavali postupne. Abych to vysvetlil, oni nam skutecne dali konec a skutecny, takze hra je kompletni, akorat prozatim mame zakonceni jen dve uplna (control i synthesis jsou to same, Shepard podlehl a tohle je konecna, vse co dela dal uz dela pod kontrolou Reaperu a nemusi nas to zajimat.. mozna tak v nejakem spinoffu.. tim druhym je pak moznost odminuti coz taktez znamena zkazu.. nastesti ale zustane zachovana zprava varujici dalsi civilizace a nejaka ji ocividne najde vcas, snad i s dukazy, aby to nebrali na lehkou vahu jako nas Council). Treti konec (destroy) je neuplny, ale jediny kde se s dostatecnym EMS Shepard probudi v troskach Londyna. Dava to smysl – konec se nikdy nestal, on zustal omraceny (nechteli ho zabit, ale indoktrinovat, protoze je jistejsi znicit nepritele zevnitr (staci dat 1 spatny rozkaz), nez ztratit mnoho reaperu v boji) a tohle je jediny konec, ktery je otevreny a jde na nem stavet dal. A to ze je dostupny jen pro vysoke EMS je jasne, pokud si Shepard byl vedom, ze nemeli moc sil, jeho vule byla taktez zlomena. Jinak trochu vybocim na moment.. ti kdo znaji „Jiste, Pane premiere“, asi si vybavi jak to chodi, kdyz chcete at si nekdo vybere jednu moznost – date mu dve, ktere jsou po blizsim prozkoumani uplne stejne a treti, ktera absolutne neprichazi v uvahu. A asi takhle se snazi Reaperi presvedcit Sheparda, at si zvoli synthesis nebo control:-)
2) Extended Cut nebyl planovan a udelali to jen pro to, aby zalepili ty nejvetsi trhliny. Kdyby tohle melo byt to epicke finale co si pro nas chystali, verte ze by to bylo stejne dokonale jako tech 99% deje. Ale nebylo, protoze to melo pusobit jako sen a ty trhliny byly umyslne. Jenze ocividne jsou dost ve skluzu a bali se, aby hraci na ME nezanevreli, nezbavili se svych kopii, nesmazali savy, atd. Nac by byly dalsi DLC, kdyz by to nikdo nechtel hrat. A tak logicky oznamili DLC, ktere nezmeni konce, ale zaplatuje diry a poskytne zakonceni na zaklade rozhodnuti hrace. Nicmene jsou to zas jen zakonceni tak jak si je ve snu Shepard naivne predstavuje. Vyvojari si dali hodne prace s detaily jako jsou oci.. ano, oci hodne vypovidaji:)
3) Multiplayerova DLC a akce.. kdo je aspon trochu sleduje, vsima si, ze vsechno smeruje k zemi. Lide postupne zaznamenavaji dilci uspechy proti reaperum a vzdoruji. A hlavne se uci.
4) Leviathan DLC podle me bude hlavne o tom uceni. Dozvime se o puvodu reaperu a to by bylo, abychom pritom nezjistili i nejake slabiny, ktere nam v boji pomohou (mozna i Leviathan sam) a umozni zmenit taktiku, efektivne proti reaperum bojovat a VYHRAT.
5) IT nebyla nikdy poprena a vse co autori prohlasili a udelali v DLC ji spise potvrzuje. Tweety jako „kdybyste jen vedeli co vsechno planujeme“.. kez bych to tak vedel, zbyva nam jen cekat. Ale uz nejaky cas o tom ani trochu nepochybuju. Obzvlast ted kdyz se vsemi vedomostmi prochazim trilogii znova – vidim veci v sirsich souvislostech. A premyslim u toho jako kreativni clovek co ma sam s vyvojem (ackoliv mensich projektu) zkusenosti.
5) Jinak mam jen jedinou otazku, na kterou neznam odpoved – jak by hra mohla pokracovat pote co Shepard odola indoktrinaci. Co by delali reaperi? Na jejich miste bych pokus vyhodnotil jako neuspesny a byl nucen Sheparda zlikvidovat, protoze predstavuje obrovskou hrozbu. Probuzeni by tak mohlo pokracovat bojem o zivot, mozna i bojem se samotnym Harbingerem (kde by samozrejme nemel sanci 1v1 bez pomoci). A takovy dialog s nim (a tentokrat s moznostmi) by byl opravdu kruty:-) A ciste hypoteticky, se zjistenimi o reaperech z leviathan DLC by treba i byl schopen Harbingera znicit a ostatni Reapery presvedcit, ze „cycle can be broken“ a vybruslit z toho nejak po dobrem. Ale tady uz se to hodne rozvetvuje podle toho co jste hrali – nicmene to by byl konec hodny ME, otevirajici nove moznosti pro dalsi hry ze sveta ME a dustojne uzavirajici jeden uzasny pribeh. Ale to je jen ma fantazie zatim. Nechme se prekvapit – hlavne uz nebrecte nad tim jak jsou konce spatne, jak je EA spatne a BioWare neschopne. Staci jen trochu naslouchat a zamyslet se. Pokud se ukaze ze jsem se mylil, no problem.. ten konec porad dava smysl a jsem s nim osobne spokojen a smirim se s tim, ze autori chteli at si hraci konec vysvetli po svem. Ale pokud se ukaze, ze mam pravdu, nekteri lide si pak budou asi opravdu pripadat trapne a treba si budou chtit vpalit kulku jako Saren a TIM:)
něco podobné ho napadlo i mě, ale vrtají mi hlavou 2 věci: 1) příjde mi divné, že by se vrtali takhle hluboko v příběhu tak dlouho po vydání hry 2) příjde mi, že extended cut vypráví příběh až moc do hloubky. Před vydáním EC jsem si po shlédnutí konce říkal, že to nemůže být pravda a začal jsem projíždět internet a našel IT a ta mi dávala smysl, takže jsem si říkal že musí ještě něco následovat. Ale po vydání EC tomu věřím stále méně a méně.
také mě trápí konec (jak původní, tak EC). Vždyť bioware umí parádní konce ( u Dragon Age :O jsem umřel i rád, protože to byla správná věc, navíc jsem pokecal s Alistairem že bude král), ale tady to bylo pár rozhovorů, 1 ze 3 cest a šlus :-/ žádné poslední rozloučení s posádkou, popřání štěstí všem ostatním… jenom potichu umřít, z čehož jsem neměl ani dobrý pocit, ani pocit, že dělám dobře a je to pro větší dobro (právě narozdíl od DA:O) -> proto doufám že se pletu a sekundární konec bude (už třeba kvůli nejasnému a na vysvětlení-děravému Destroy konci)
DA:O bylo hodně dobře promyšlené. Ostatně se na něm dělalo více než 7 let. Na DAII sotva tři roky a taky podle toho vypadá.
Moc pěkně napsáno. Ale IT myslím BioWare před nedávnem výslovně popřeli. Ale to neznamená, že neplatí. Jen na nás asi chystají něco, co je třeba utajit. Ostatně víme, že budou další hry…
Marek: Diky:) Ohledne popreni IT, pomohl by mi odkaz at vim o ktere popreni jde. Take sleduju co to jen jde a vyslovne popreni si nevybavuji – pouze vyslovne nepopreni:) BioWare zastava postoj vyslovneho nevyjadrovani se. Zastancem IT jsem jen proto, ze to jedine dava smysl a doposud se nenasel jediny zcela nevyvratitelny dukaz o tom, ze to je blbost. Jinak pro me tato teorie znamena asi tolik, co vysledek rovnice pro Mordina. Kdyz se zmeni parametry, prepocitam to a upravim vysledek. Ale jinak zcela souhlasim – chystaji neco co je treba utajit. A at uz to bude cokoliv, myslim ze nas to uspokoji.. bude muset. Nejsou prece slepi, musi si uvedomovat az moc dobre jaka ta hra je.
Drakuba: Ja jsem na tom naopak, postupne zjistuju nove veci, vse do sebe zapada a pokud se IT ukaze jako mylna, bude ve hre asi tolik der a zbytecnych ci nepochopitelnych scen asi jako kdyby ze hry vyndali Normandy a vse se vysvetlilo az po roce, kdy ji pridali jako DLC:-) S DA bohuzel nemam zkusenosti, takze nezhodnotim.. v poslednich letech uz moc SP her nehraju, chybi mi u toho kooperace, ci nejaky online obsah. Mass Effect je vyjimka, kdyz jsem se zhledl par videi, vedel jsem ze si to musim zahrat. A po chvili me dej pohltil.
Doporučuji pročíst: http://bit.ly/Rov6jc
Bohuzel mi to prislo jako dalsi z mnoha topicu co jsem cetl. Co dodat no.. uvidime za par dni kam se to pohne:-) Snad bude obsahove stat Leviathan za to a na otazku odkud pochazi reaperi nedostaneme odpoved „42“:-)
Nevím o tom, že by byl Prothean zadarmo. Jinak ve srovnání s The Witcher 2, kde hru absolutně promakali a ještě nám dají DLC zadarmo, je prostě Bioware ubohý… nemluvě o tom, že From Ashes bylo krátké a chtějí za to stále 800 bodů…Kdyby prodávali datadisky s 10 hodinovou gameplay dobou za 400-500, byl bych ochoten zaplatit, ale na ty jejich „ždímače“ nejsem fakt zvědavý…
Zaklínač 2 má také hodně nešvarů a hlavně je to poněkud jiný styl hraní proti ME3. Jinak k ME3 máte hromady MP DLC zdarma. Kolik má Zaklínač 2 zdarma DLC? Máte na mysli těch pár zbraní, které po tom průseru s aktivací dostali všichni v rámce patche? Docela ubohé srovnání s tolika MP mapami a zbraněmi v ME3.
O From Ashes jsem tu mluvil, přečtěte si to. Nebudu se opakovat.
10 hodinová gameplay za 500? Teda vy jste idealista. Pokud je to strategie nebo MMO, proč ne. Ale u akční hry (protože na rozdíl od ME1 je ME3 akční hrou s RPG složkou) 10 hodinová gameplay je často plná hra!
Pokud nejste na DLC, tak proč to tu pořád kritizujete?
MP DLC jsem trochu opomenul… každopádně o ně nemám zájem, jako spousta dalších lidí, ale to neznamená, že to je špatná věc ! Jen mi prostě přijde za 2 stovky 1 hodina gameplaye jaksi málo… DLC jako takové mi nevadí, ale ty ceny jsou vážně hrozné..
Leviathan má mít přes 2 hodiny gameplay. Neříkám, že je to zázrak za 200Kč (BioWare body se dají sehnat i levněji). Také bych za tu cenu čekal toho poněkud více. Ale oproti DAII/ME2 ty DLC nějak podražily. Docela mne napadá, zda vlastně zároveň neplatíme i za EC, který dělali dodatečně a tudíž vlastně stál další peníze mimo původní rozpočet.
Je to možné, že do toho zahrnuli i cenu EC… ohledně té gameplay doby jsem myslel i From Ashes, kde to trvalo cca hodinu + 15 minut rozhovorů, což je za 800 MS bodů vážně málo (nepočítám ty, co si koupili CE). Ohledně cen DLC souhlasím. Kéž by byly zase datadisky jako kdysi (viz. Warcraft 3, Diablo 2, atd..).
Dneska jsou náklady na datadisk docela vysoké a prodejnost není zázrak. DLC jsou prostě z hlediska nákladů levnější a jednodušeji distribuovatelné. Navíc sposta lidí nedohraje původní hru, takže často nemá důvod kupovat „drahý“ datadisk. Ale třeba „levné“ DLC si koupí. A souhlasím, že ta cena za From Ashes je prostě úlet.
pro mě byl taky třetí díl hořké zklamání co mohli vydat
si jěště pamatuji v žívé paměti jak slibovali vesmírné bitvy tak jsem myslel že se jich budu moci účastnit s normandií a nějak je ovlivnit třeba jsem myslel ničit třeba zasobovací lodě reaperů,křižníky atd naco mi pak jsou vylepšení jako dělo Thanix,panceřování Silarix ,a ten štít proti úniku vzduchu .Upřímně jsem si myslel že se tamm mohlo oběvit nalodování na lodě a jejich sabotaž u reaperů nebo si přisvojovat lodě třeba od Cerberusu ,trochu mě mrzí že jsem nemohl využít ty suroviny co jsem nasbíral třeba na vylepšení soijeneckych lodí a vojáků ,při nejlepšim jsem si myslel že suroviny budu moct použít na vybudování sesterské lodi Normandie
Jsem fanoušek Mass Effectu mam všechny dlc ve dvojce a u trojky hodlam utracet peníze jenom za dlc do singlu co příběh obohatí vlastním všechny 4 knihy
as už se těším až si Dlc Leviathan zahraju v češtině
tím chci poděkovat Markovi že ho přeloží a velka poklona za přeložení mASS EFFECTU 3
Mass Effect nikdy nebyl kosmická střílečka. Ale třeba se jednou dočkáme hry Mass Effect: Normandy anebo RTS Mass Effect: Reaper Defender ;).
pokud vím, tak tvůrci výslovně říkali, že nehodlají univerzum ME hodit do koše.Slyšel jsem něco ohledně MMO RPG (podle mě se na SW:TOR jenom zaučovali, aby hned neztopili jejich hlavní značku 🙂 ). Pokud vyjde to MMO RPG z univerza ME, a bude to na stejném principu jako mass effect (TPS RPG) tak to bude první MMO hra, kterou si zahraju
a tobě přijde normální něco vyrobit a nedostat odměnu? Já jsem soustružník, ale promiň, za každý výrobek co vysoustružim bych rád něco dostal, nejsem charita. Takže ANO, asi je se mnou něco v nepořádku…
zajímalo by mě, jak ty si vyděláváš na chleba, pokud vůbec
Vy neplatíte, abyste někoho podpořil. Na to jsou tu nadace. Vy si kupujete licenci na software, který má určité parametry. A buď je akceptujete a zaplatíte, nebo ne a nezaplatíte. O DLC jsem napsal článek, tak si ho přečtěte, nechci se opakovat. http://games.tiscali.cz/tema/mass-effect-a-dragon-age-historie-dlc-ve-hrach-od-bioware-58587
Bezva, takže ještě 2 týdny čekání…
Ahoj, budete dělat překlad tohoto DLC? A pokud ano, bude i na poslední multiplayerové DLC?
DLC Earth a Firefight Pack jsou přeloženy, ale bohužel nejsou lidi na testování. Já na hraní MP nemám čas. Leviathana přeložíme, ale datum vydání závisí na sponzorovi. Nicméně dříve jak týden po vydání to nečekejte. Testovací verze asi bude koncem října, ale veřejná verze až později.
Můj přítel paří multiplayer pořád, pokud chcete, mohl by to pro Vás otestovat. Mám poslat kontakt?
Nechť se prosím ozve na mail: da2preklad@centrum.cz Děkuji.