Další DLC budou za Sheparda

57 31

Vzpomínáte na konec ME3: Ještě jeden příběh (One more story)?

Producent Mike Gamble na Comic-Conu kromě předvedení Atlase pod vodou také pronesl větu „Mass Effect 3 je příběhem Sheparda, tudíž single player (pro jednoho hráče) DLC pro Mass Effect 3 se pravděpodobně budou týkat Sheparda.“

Tak tohle nám trochu nabourává legendu o DLC Omega, které se mělo po vzoru DLC Leliana’s Song pro Dragon Age Origins hrát za Arii. Snad z toho nebude další Arrival, kde byl Shepard násilně odtržen od společníku a hrál sólo.

Kromě toho byl Gamble velice překvapen oblíbeností rasy Vorcha z multiplayer DLC Rebellion Pack. „Očekával jsem, že se lidé budou Vorcha štítit, ale zdá se, že je všichni milují.“

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

31 komentářů on "Další DLC budou za Sheparda"

    • Lukas

      A můžeš mně tedy napsat proč to bylo MP podmíněno, když právě MP mělo být pouze něco navíc a né něco co by mělo ovlivňovat SP. Mass Effect se po celou dobu prezentovala jako SP hra, takže ano vadí mně, že jsem musel hrát několik kol MP, když jsem chtěl mít možnost všech konců a ano byl jsem opětovně tímto podveden. Proč, protože když hra byla venku, tak BioWare se nebálo tvrdit, že můžeš mít všechny konce i bez MP, ale nakonec jsme zjistili, že to byla další lež. Nové DLC pro SP tuto hodnotu snížilo, ale to bylo celkem pozdě. Tobě se asi MP líbí a proto tady vypouštíš tyto  zvěrstva. Já Mass Effect hrál pouze kvůli SP, to že MP dali do třetího dílu jsem bral jen jako nějaký pokus něčeho, ale jak vidím tak to byla velká chyba, protože tím dost utrpěla SP stránka hry. Kdyby se na vývoj MP zcela vykašlali, tak by možná měli víc času a klidu na SP a nemuselo se tolik hráčů bouřit.

      • Ltr33

        Jsem SP hrac ( a ME bylo/je furt nejoblibenejsi SP hra MP hry nehraju na to neni ani cas) tak toho nech vsechny konce mas i bez MP (nadechujici shepik je jen pridavek ne novy konec ziskas to za 2-3hry v MP ktere jsou na 20min ktere si zahrajes jen jednou) na MP pracoval jinaci team vic casu by na to nemeli meli by furt stejny…..
        PS: hraci se bouri na konec ne na celou hru 

      • GreenFlag_CZ

         Souhlasím s Ltr33, ten MP není nic, co by člověk nezvládl. Rozhodně je to větší zábava, než težit planety. Tady aspoň máš možnost hrát za turiany, drelly, asarijky…

        #Lukas
        Multiplayer je prakticky úplně to samé, jako singl… jen si do hry „můžeš“ přizvat další 3 hráče. Nebo to hrát solo jako singl, když ti tolik vadí další 3 lidi v partě (na bronze to zmákne i ňouma). Jak již řekl Ltr33, za pár her máš dostatečnou EMS a to je ani nemusíš dokončit.

        MP byl už dlouho před vydáním prezentován, že bude částečně zasahovat do SP.

        Dále ho dělalo jiné studio, než to co dělalo singl, takže tam žádná ztráta času nebyla.

      • Lukas

        Pokud to dají do SP budu to hrát, ale hrát v MP v tom nevidím budoucnost. Nezlob se na mě, ale MP mělo být sice z prostředí Mass Effect, ale nemá to ovlivňovat SP. Nevím jak fungují jiné MP v jiných hrách, ale zatím jsem nepocítil nikde, že by právě MP ovlivňoval SP.

      • Lukas

        A bylo tomu tak od začátku, tohle bylo napraveno posledním DLC pro SP a ME3 není špatný pouze kvůli konci, ale kvůli celému konceptu. První dva díly plníš úkoly, rozhoduješ se a říkáš si jaký dopad to bude mít v ME3 a na konci, ale ve výsledku ten dopad je nulový a tím zničili pravé kouzlo celé trilogie. Konec jen dovršil neodvratitelné. Není to jen konec, je to celý koncept a pokud jsi hrál celou sérii a trochu se nad tím zamyslíš tak pochopíš o čem píšu.

  1. Lukas

    Mám pocit, že tady by měla být debata ohledně SP DLC za Sheperda a né řešit MP. Nevím, ale nebylo by na škodu se držet tématu. Já osobně MP nehraji, protože pokud chtěl hráč mít všechny tři konce tak musel mít dost bodů a to bez MP nešlo. Tímto mně MP dost znechutili a můžou si tam dávat co chtějí. V současné době po vydání posledního DLC pro SP již toto není nutností, ale i tak jsem se cítil podveden.
    Jsem zvědav co vymyslí i když se snaží za každou cenu propagovat MP, které mělo být v ME3 jen něco jako navíc a nyní se to jeví jako hnací motor celého dílu, což se mně už vůbec nelíbí. Je hezké stále vymýšlet věci do MP, ale my chceme hlavně věci do SP, tedy já určitě.

    • Tenzo

       Myslím si že pokud udělali MP, který ovlivňuje SP tak to mohli udělat více provázané, jako že by v SP byli mise nebo rozhodnutí, které by byli přímo ovlivněné MP, ve smyslu že Shepi jde někam a tým v MP mu kryje záda.

      A ta změna velikosti armády akorát podporuje nelegální verze, 3100 totiž uděláte úplně v pohodě bez MP, a když hrajete MP tak vlastně žádný bonus do SP nemáte (větší armáda už nehraje roli), takže by měli udělat něco pro ty co mají 10k+ armádu. 

      • Lukas

        Nevím proč by mělo být MP provázané s SP, bylo by to dost nefér vůči těm co poctivě odehráli všechny tři díly, ale MP nehrají. Pokud chcete hrát MP je to každého věc, ale rozhodně bych se nechtěl dožít toho, že by právě MP ovlivňovalo SP a naopak. MP mělo být pouze spestření, takže nechtějte od toho více. Nikoho nezatracuji za to, že hrají MP, myslím, že snaha ze strany BioWare je obdivuhodná, ale ME jako celek by měl zůstat čistě SP.

      • GreenFlag_CZ

        Tomu taky úplně nerozumím, proč to snížili. Co když chci, abych byl maximální renegade. To už je vlastně nemožné u mě, protože mi to nasbírané WA z MP neumožní a nikdy nebudu moct v uvozovkách „selhat“.
        http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HIiHLyyIjuo#t=84s

        Měli tam udělat nějaké minihry, kde bys mohl přijít o své WA nebo nasbírat nějaké nové (Ja celou dobu žil v ideálu, když jsem hrál SP, že budu pak strategicky posílat WA do určitých sytémů, abych spomalil Reaperskou invazi. Něco jako bylo Tiberium Wars – Kane Wrath nebo Avatar, the Game)

    • GreenFlag_CZ

      Moc nechápu lidi, co si pořád stěžují na multiplayer kde děláš totožné věci jako v singleplayeru. Jistě, nazývá se to MP, protože tam „můžeš“ hrát kooperativně s dalšími 3mi hráči, ale bojuješ tam zase jen proti počítači jako v singlu…

      Na bronze obtížnost to člověk zvládne hrát i sám. Je to úplně to samé, jako kdyby jste hráli ME3 SP na hard nebo spectre optížnost. Prostě tam zabíjíš jen NPCčka stejně jako v singleplayeru a ani nemusíš přežít ty vlny. I když misi nedokončíš, tak už se ti navyšuje galaktická připravenost.

      Samozřejmě, ten systém EMS mohl být nějak lépe vyřešen, než jak byl předtím, ale to sem tahat nechci. Ono celkově je to težké, v ME2 si každý stěžoval na stereotypní težbu planet a když dají do ME3 multiplayer, který je patřičně zábavnějsí (jelikož si zde můžete vyzkoušet i asarijky, krogany a nové zbraně apod.), ale má v názvu MULTIPLAYER a zakrslí hráči SP to prostě neumí nějak překousnout, protože za tím hledají něco složitého nebo obtížného a přitom tomu tak vůbec není 🙂

      Dále i stížnosti na herní dobu. ME3 singleplayer má míň než ME2, ale ve výsledku s MP má stejně ba i daleko více. Jako upřímně, dostat se na nějakych 75% připravenosti je otazka jen pár MP her.

      Tak tak přemýšlím, co je vlastně lepší… Nudně zas težit donekonečna planety, abych měl lepší vylepšení v SP nebo bojovat proti vlnám nepřatel a k tomu mít možnost si pozvat i přátele pro EMS.

      Možná v ME4 dají obojí a tím tak uspokují každého. 😉

      Omlouvám se, že sem tahám multiplayer, když to sem úplně nepatří.

  2. IGII2

    Také mne dost překvapilo,že byl Earth zadarmo. Někde jsem četl,že už za Rebellion měly být body,a nakonec ani u Earth. To potěší.

    Vorcha se mi zrovna dvakrát nelíbí a nemyslím si,že je zdaleka nejlepší na gold. Ale to je o vkusu.

    Nový mod bych rozhodně také ocenil,sice to teď trochu učinili zajímavým obtížností Platinum,ale hrát furt to samé… TDM by dělal určitě problémy,a to dost velké,ale nějaký nový mod,jako například nepozorovaně proniknout do základny nepřítele,vyřadit počítač a nepozorovaně se vrátit zpět by špatný nemusel být. Zkrátka něco,kde by se stále stálo proti různým frakcím (Cerberus,Reapeři,Gethi). – Když už to ne,alespoň by mohli přidat nějaké nové nepřátele… Blue Suns,Blood Pack atp. by vůbec nemuseli být špatní.

  3. Lukas254

    jo no postav je už dost v multiplayeru i map. Zbraní je tam taky hodně a těch různých vylepšení taky. Akorát bych ještě dal nějakého nového nepřítele nevim např. pro cerberus bitevník, pro smrtáky např. harvestra (sklízeče), a pro gethy třeba gethskou stíhačku. Samozřejmě že by tyhle jednotky šli jenom v otevřených mapách 😀

    • Spiker01

      tak jasný, dělali to, protože to nezabere tolik práce jako singl, protože dělali Extended cut. Ale pokud jsi to někde výslovně nečetl, jakože už jsem to taky někde viděl, tak bych si tipnul, že se během těch placených singleplayerových ještě nějaké multiplayerové objeví. Ovšem, postav už je dost a mapy snad všechny z těch menších (tyhle tři nové jsou kompletně nové) a postavy už jsou taky snad všechny možné, to by si zas něco muselo vymyslet. Ale ještě bych nějaké bral

      • GreenFlag_CZ

        Podle mě další MP DLC budou navazovat na SP DLC jako Omega a Levi.

        Spíš mě štve u MP, že tam máš pouze ten survival mode na vlny. Nebýt těch všech vymožeností a postav, tak už to dávno nehraju, protože ten mód hrozně rychle omrzí. Chtělo by to tam přidat třeba TDM (2vs2 – 8vs8), kde by proti sobě bojovali frakce a jejich DANÉ rasy.
        přiklady:
        Blue Suns (batarian, turian, human) vs. Blood Pack (krogan, vorcha, batarian))
        Aliance (human) vs. Eclipse (human, asari, salarian)
        Geth (only geth forces) vs. Quarian (only quarian forces)
        atd. atd.

        Tyto příklady dávam, aby se zároveň nekřížili se singleplayerem.
        Sice by to bylo hodně pracné na balanc, ale dalo by se to udělat.

      • Marek Tvrdý

        Udělat by se to dalo, ale stálo by to hodně peněz a je riziko, že to lidi odmítnout, jako odmítli MP v Dead Space 2. Proto je tam jen Coop – méně riskantní a jednodušeji se upravuje mechanika.

        Jinak by mělo vzniknout ještě minimálně jedno MP DLC. Nicméně je otázkou, zda bude stále zadarmo. Ono už Earth mě překvapil, že je zadarmo. Vysloveně se ještě pořád snaží zabránit hromadným prodejům konzolových verzí ME3 do bazarů/obchodů.

      • GreenFlag_CZ

         Rozhodně přidáním nového módu by neutratili tolik, jako za vytvoření 3. nových map, dalších 8. tříd apod. V módu je to jen otázka balance, nic složitého na tom ani neni. Jelikož je ME3 dělany v Unreal Enginu, tak by se našlo i spousta lidí, co by udělalo osekanou versi během par dní a ještě k tomu zadarmo.

        MP DLC jsou zadara hlavně proto, že tam jsou mikrotransakce a co tak čtu na BSN, tam to amíci kupují ve velkém. x)

      • GreenFlag_CZ

        MP DS2 zpočatku nebyla nuda, ale po čase se z toho stal stereotyp a to byla nuda. Vzhledem k tomu, že v ME3 máš na výběr hafo tříd, zbraní, vybavení, tak při správném vybalancovaní na TDM by to byl skvělý zážitek.

      • Marek Tvrdý

        Ale to balancování je strašně drahé. Ona ta mapa zas tak drahá není a na první pohled má větší efekt, než nový m=od, který by v první verzi všichni strašlivě zkritizovali a mohl by způsobit exodus aktuálích hráčů. EA v případě MP DLC do ME3 jede tvrdě na jistotu.

Leave a Comment