Na oficiálním blogu BioWare se objevil odkaz na dotazník Mass Effect 3 Multiplayer Map survey, který se následující týden bude fanoušků ptát, jak se jim líbil multiplayer, návrh samotných map, obtížnost či atmosféra. Členové týmu pracujícícho na multiplayer vás prosí o upřímné odpovědi.
Osobně se domnívám, že tento průzkum pak povede k analýze a případným změnám mutiplayeru v další hře ságy Mass Effect.
Total 0 Votes
0
0
Už dlouho jsem se chtěl zeptat nato jak vlasne fungují nepřátelé jestli to jsou npc nebo ostatní hrací vidící sebe jako spojence a naopak ostatní jako nepřátele předem dekuji za odpověď 🙂
A proč se na to ptáte v 7 měsíců starém článku?
Nenapadlo mne pod jaký jiný článek to napsat nechtěl jsem vám rušit tematické diskuze 🙂 a omlouvam se jestli jste s tím mnel nějaké nepříjemnosti 🙂
Omlouvat se nemusíte. Ale u tak starého článku vám na to odpovím asi jen já, protože jako admin mám přehled jednotlivých příspěvků všude.
Celý MP je postavený na tom, že hrajete 4 hráči v coop proti hordě nepřátel. Není tu žádný PvP.
sem to nestihla :DDDDDDD
Vím že vás to nezajímá, ale navrhovala bych nějaké nové měnící mapy, lepší výzvy a něco nového nejen útok na nepřátele, třeba i deathmach ale to si nedovedu představit :D, a nějak více ovlivňitelné postavy.
Podle mě největší problém ME3 multiplayeru je že je to obyčejná horda. Připadal sem si jak zavřený v nějaký kleci. Měli udělat hordu podobnou jako třeba ve Warhammer 40k Space Marines (a určitě i spousta dalších her to má) kde se postupně prochází několika lokacemi. Ideální by pro mě byl ale coop podobný singleplayeru, spíš než vlny nepřátel. Klidně i s nějakým základním příběhem a rozhodováním. A možná ani kompetitivní multiplayer hráč proti hráči by nemusel být špatný, kdyby se to dobře zvládlo. Vim že her s tímto typem MP je hodně, ale zrovna v Mass Effectu se všemi těmi biotic a tech schopnostmi by to mohla bejt docela sranda.
Jinak musim říct že mě MP hodně překvapil. Hrál jsem ho chvíli ze začátku a pak se k němu vrátil až po dlouhý době a nevěřil sem že hraju pořád stejnou hru. Výborně zpracované nové rasy, super schopnosti, mapy, propracované animace melee útoků a další. Myslim že multiplayer ušel velmi dlouhou cestu a po vydání všech DLC je technicky a hratelnostně mnohem dál než samotný singleplayer. Tohle se klukům z Montrélu povedlo a i proto věřim že ME4 zmáknou (i když po Omeze moje důvěra trochu klesla).
Mimochodem hádejte kdo má dneska narozeniny, napovim že se narodí za cca 150 let 🙂
Za 150 let se na vítání občánků těžko dostavím .)
Taktéž splněno, ačkoliv jsem si musel vzít na pomoc strýčka google-translator, abych přesně pochopil smysl otázek.
Nechápu význam, když už multiplayer zabalili.
Pravděpodobně to bude pro příští hru, kam chtějí multiplayer implementovat taky.
Vyplněno.
Taky hotovo. 🙂
Svou povinnost jsem si splnil 🙂