ME4 na engine Frostbite 3

22 35

Yanick Roy, Studio director z BioWare Montréal, dnes na twitteru potvrdil, že čtvrtý Mass Effect a Dragon Age III Inquisition poběží na engine Frostbite 3 použitém v novém Battlefield 4.

Battlefield-4-logo-600x337

Zdroj: GamingBolt

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

35 komentářů on "ME4 na engine Frostbite 3"

  1. momo

    EA je vydavatel ktory ma zmluvu s BIOWARE ze im lacnejsie vydava hry ked maju spolocne dohodnutu spolupracu a distribuciu obsahu pre DLC a urcite aj nieco z predaja hier. A ten FB engine bude po grafickej stranke urcite super, lenze animacie a gameplay mechanika su na hovno. Neviem ci niekto z Vas tu hral BF 3 a nemal problemy s tym ze zomrel za stenou alebo, ked niekto preskakuje stenu ze sa neteleportol o meter dopredu. Na youtube si mozne najst kupu videi s chybami ktore nie su prijemne pri multiplayeri takze ten tam bude asi nejahorsi.

    • Marek Tvrdý

      EA studio BioWare vlastní, takže to co píšete je nesmysl. A srovnávat chování engine Frostbite 2 v akční hře s eginem Frostbite 3, pterý bude použit v RPG, je tak trochu nefér. Navíc YT je plné chyb, které byly pouze v betaverzi. Bohužel lidi jsou doblbnutí firmami, které odlazené demoverze prezentují jako betaverze. A DICE si dovolili jim dát skutečnou betaverzi plnou chyb a lidi se mohli z toho posrat.

      • momo

        Ja BF 3 mam a mam na nom odohrate vyse 500 hodin takze viem o jakych chybach rozpravam na youtube si mozes najst aj jedno video s problemom s animaciami : battlefield 3 slow-mo glitches hned prve od starscream2092 chyby zacinaju nejak od 10:00 min a neviem preco by to nebolo fer to porovnavat engine je rovnaky vraj „vylepseny“ zalezi len od studia ako sa s tym vysporiada FPS a RPG len zmenis kameru na 3rd person animacie sa nejak neovlivnia.

      • PD

        Mám odehráno 2000 hodin a chyb není tolik, kolik spoustu „chytráků“ tvrdí, ale možná jde i o to, které mapy hraji. Osobně mám ale s MP v Bf3 jen a jen kladné zkušenosti. (Jen mě mrzí takové odbočení od některých prvků z Bf2 a Bf2142).

  2. deepfinity

    Abych řekl pravdu už se v těch Frostbitech nevyznám. Engine BF Bad Company 2 pojmenovali původně jako Frostbite 2. Pak z toho udělali Frostbite 1,5, kterým původně označili BF 1943 ale s Destruction 2.0. Ať si kdo říká co chce, Frostbite je z vývojářského hlediska jeden z nejlepších enginů této, a dost možná nejen této, generace, ale v označení jednotlivých verzí mají fakt zmatek.

    • babouš

      Mno to nevíš jestli to bude dobře vypadat. Třeba ME poháněl unreal engine a u jedničky jsem ani nechtěl věřit že to zkutečně UE je ( tak hrozně to vypadalo o proti třeba Gears off war nebo Unreal turnament3 )Engine frostbite kvalitní je. Je jen otázkou nakolik vývojáři jsou schopni a ochotni s ním pracovat.

      • Pegy

        Tak toho by som sa nebal, ked ze to bude vyvijat uz samotna EA a nie BIOWARE, takze s enginom by nemal byt problem 😉

      • Marek Tvrdý

        Frostbite vyvíjí studio DICE, které podobně jako BioWare vlastní EA.

      • Marek Tvrdý

        Přesně tak. Engine neznamená výsledný grafický styl, barevná paleta, kvalita textur, atd.

  3. Marius

    Takže z pôvodne planovaneho Frostbite 2 skočili na Frostbite 3. To znie dobre, minimalne po grafickej stranke by to teda malo byť kvalitne. Pozeral som gameplay BF4 a musim uznat že grafika je fakt pekna a aj destroy model je fajn. Len dufam že rovnaky dôraz ako kladú na formu, budu klásť aj na obsah novej hry

      • fousac

        Toho bych se ani nebál, pořád je tu dost zásadní brzda ve formě konzolí. Nový generace, to je samej cloud, všechno on-line a zpousta novejch způsobů, jak dostat z lidí prachy, ale HW nijak zajímavej. A i hry se budou muset přizpůsobit. Osobně funguju na 7 let starym notebooku a co pozoruju, tak HW nároky her se nijak extra nezvýšily, leckdy naopak.

      • Marius

        No a čo mysliš že ti všetky hry donekonečne tvoj PC potiahne ? Taka skvela hra akou je Mass Effect si zasluži aj skvelu detailnu grafiku, ktory by ju posunula ešte viac k dokonalosti (samozrejme neviem ako na tom dalšia hra bude po obsahovej stranke, no ak to bude rovnako dobre ako prva trilogia+ nova grafika+ deštrukčni model, tak to bude dokonale).Technologia ide dopredu, treba sa tomu prisposobit a nie stat na jednom bode a dufat že nezlepšia grafiku, lebo čo ked mi to nepojde. To je smiešne.

      • fox

        co tak si pockat aspon vobec na prve info? Nadavat na hru ked sa o nej nevie ale absolutne nic je az trapne.

      • babouš

        a kdo tady nadává? Není zde jediná nadávka nebo něco proti nastávající hře. Tady jsou jen obavy a spekulace. Jinak máš pravdu musíme si počkat.

      • babouš

        Tím nemysle blbá střílečka. On měl namysli že u FPS her je princip takový, že vyskočí nepřítel a ty ho odstřelíš. A to nevyžaduje nikterak velkou mozkovou aktivitu .) A on by nechtěl ( stejně tak jako já ) aby ME k tomuto směřoval. Přece jen jsme oceňovaly příběh a propracované postavy a jejich historii a úžasnou komunikaci mezi NPC postavami a přijít o to bych vážně nechtěl.

      • Marius

        No hej, už som si to zistil, každopadne čo si pamatam tak po tom oznameni všade kolovali nadpisy ME4 pobeži na Frostbite 2 engine. Dokonca aj tuna sa o tom presne takto pisalo, preto ta moja reakcia…až dnes som zistil že tu dvojku tam nikto oficialne nedal

      • Marek Tvrdý

        Ano psalo, protože jsem prostě přeložil zprávu z jiného serveru a řádně uvedl zdroj.

Leave a Comment