Je tomu týden, co jsem napsal článek o plánu vydání ME4 na přelom let 2014/2015. Bohužel se po vydání originálního článku rozpoutala bitva, zda je skutečný, nebo je to výmysl. Jak se postupně ukázalo, článek obsahuje prakticky samé známé věci z Art of Mass Effect Universe a z The Final Hours of Mass Effect 3. Plus onu informaci o datu vydání. Když se nad tím zamyslíte, je to vlastně rok po vydání Dragon Age III a tudíž to působilo celé věrohodně.
Nicméně Kotaku do toho společně s britským EuroGamerem hodně rýpalo a nakonec se Jasonu Schreierovi z Kotaku podařilo dostat vyjádření z autora původního článku. Ten nejprve trochu zapíral, ale nakonec přiznal, že si celý rozhovor vymyslel na základě výše zmíněných zdrojů a to proto, že se snažil zaujmout vedení redakce GamerSyndrome tím, že nasliboval exkluzivní rozhovor s BioWare a následně ho nedokázal skutečně zajistit. A proto pak sespsal onen článek.
Mno jsem pohoršen. Zajímavé že Bioware na to nereaguje. Jsem říkal že dva roky se mi zdálo málo, ale jestli budou šikovní tak se to stihnout dá. Největší problém bude stejně se scénářem
ME2 – koniec 2007 až koniec 2009, ME3 – začiatok 2010 až začiatok 2012. Stále vyzerajú tie 2 roky nereálne?
A jak pak dopadl ME3? Na ME2 je vidět, že se na něm pracovalo už v době finalizací ME1. Bohužel v případě ME3 je vidět pouze stres a spoustu nedokončeného či vyhozeného obsahu. Takže jaro 2015 je rozhodně reálné a dokonce si myslím, že datum skutečné, protože na ME4 se už nějakou dobu pracuje. Tudíž budou mít 2,5 roku na vývoj a pre-produkce začala jiště již výrazně dříve (i když byla zbržděna Exteneded Cutem).
Asi EA tlačilo ( bohu žel na hrách je to vždy vidět )
Mají jiný engine. Vše se musí dělat od znovu. Nevím jak moc je náročné dělat všechny modely postav, ale určitě to nějaký čas zabere. To u trilogie ME odpadlo. Také se musí seznámit s novými nástroji ( pokud už s ním někdy v minulosti nepracovali, ale o tom dost pochybuji ) Tak to se to nedá porovnávat. Ale jak říkám záleží na tom jak budou šikovný a jak se jim s novým prostředím bude pracovat. A co se týká scénáře : není to tak dávno co se ptali na Twittru z jakého období chtějí hráči aby ME byl ( jestli před nebo po trilogii ) Podle toho taky usuzuji že v tom ještě nemají jasno 🙂
můžu si tu udělat malinkou reklamu?Jedná se o LP na DLC Omega. http://www.youtube.com/watch?v=z4MsThgPTlY pokud se to ale adminovi nelíbí může odkaz smazat pochopitelně.
Tak není to úplně k tématu článku, ale budiž. A malá rada – příště si napište scénář předem. Bohužel se to velice špatně poslouchá a nedostal jsem se přes první tři minuty.
Abych to upřesnil,jedná se o Lets play video a podstatou LP je hru hrát a zároven komentovat hru na živo….No ale budu sebekritický a příznám se že se mi uvod zrovna 2x nepovedl no:) Každopádně díky za připomínku.
Udělat LP bez předchozího průchodu si může dovolit jen ten, kdo umí perfektně bez zadrhávání mluvit a má skvělou znalost dané oblasti. A takových lidí v obodu upřímně moc není. Proto je lepší si to přdem zahrát, napsat poznámky místo scénáře, a teprve pak něco nahrávat.
Promiňte mi to rýpnutí, ale jestli se takto normálně vyjadřujete a děláte ze sebe …..(ať si každý doplní sám), tak byste měl navšívit v nejbližší době lékaře.
Tak to teda děkuji,takový komentář člověka hned potěší:D Problém u těchto videí je takový že každý jim nemusí přijít na chut ale že bych se vyjadřoval jako….(doplnte si sami) to pardon ale myslim že tak strašný to zase neni.:)Ale díky za……kritiku alespon vim co mám do příště zlepšit.
Váš příspěvek je skutečně už na hraně pravidel. Proto znovu zopakuji, urážet jiné uživatele (i když jen náznaky) není na tomto serveru povoleno.
Honzíku, to tvoje „LPčko“ je teda pekne neseriozne a do placu.
Ako ospravedlnujem sa ludia, ale toto je vazne bordel. Kazdy ma pravo na vlastny nazor, ale mne to prislo vrcholne neseriozne. Mozno to bude aj tym ze som velky fanusik serie uz od pociatku a beriem ju smrtelne vazne. PS, ano honzo, komiks Invasion bol vydany az po hre Mass Effect 2 kedze aria stale sedela v afterlife.
😀 😀
neni co dodat 😀