Omega opět oficiálně potvrzena

29 15

Včerejší článek vycházel z informací, které poskytl producent Mike Gamble na New York Comic Con. Video s rozhovorem již bylo zablokováno, což naznačuje, že k prozrazení došlo dříve, než bylo původně plánováno.

Nicméně zpráva se už roznesla, a proto včera večer BioWare oznámil DLC oficiálně i na svém blogu. Zde je překlad oné zprávy, která je ve stylu hlášení víkendových operací.

Vojáci Mléčné dráhy,
znepokojující zprávy z Citadely naznačují, že se brzy odehraje něco velkého. Pokud jsou naše informace přesné, Aria začala konat. Toto jsme předpokládali, neboť jsme nečekali, že bude sedět na zadku, zatímco Cerberus převezme Omegu. S jejími biotickými schopnostmi a dobře známou zákeřností následující události nebudou moc pěkné.

Naši informátoři věří, že Aria plánuje kvůli pomoci vyhledat velitele Sheparda. Víme o vazbách velitele na Ariu, ale není jasné, jak jsou vlastně hluboké. Avšak víme, že Aria bude neúnavná ve svém boji za Omegu a s velitelem po svém boku bude nezastavitelná.

Tuto situaci budeme průběžně pozorně sledovat. Sledujte tento kanál pro další informace.

DLC vyjde 27.listopadu (28.11. na PS3 v Evropě) za cenu $14.99 anebo 1200 Microsoft/Bioware bodů.

ME2-Aria-TLoak

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

15 komentářů on "Omega opět oficiálně potvrzena"

  1. ovrscout

    DLC leviatan jsem koupil prakticky ten den co vyšel. S tímto ale za tuto cenu asi chliku počkám až co recenze a abych dal signál že cena je trochu moc, zejména pokud recenze nebudou tak úplně oslavné.
    Stejně s hraním singlu čekám až bude těch DLC víc.Přeci jen, proti jedničce mi trojka přišla trošku chudší( i když pořád moc dobrá), tak až to pojedu znova, ať mám zase nějaká překvápka.

  2. Možná, až nebudete mít o čem dělat článek, tak byste mohli zmínit, že existuje iniciativa „Cast Cosplay“, která vznikla po to, co se Mark Meer (Shepard – hlas) a Rana McAnear (Samara – tvář) se objevili v perfektních kostýmech svých postav na DragonConu. Momentálně se organizují a přesvědčují i další členové štábu, aby do toho také šli, třeba příští rok. Kostýmy se vyrábějí (na ně je dokonce uspořádaná sbírka – mají zatím 3000 dolarů) a učast už jim potvrdily opravdu zajímavá jména. (Thane, Kaidan, Grunt, Shepardová a další). Tady je jejich video o projektu, se všemi, kdo už potvrdili účast: http://www.youtube.com/watch?v=cnPv7Jjv7ZA&feature=youtu.be (Odkaz na fb a internetové stránky v popisku). Omlouvám se za dlouhý a s Omegou nesouvisející popisek, ale přišlo mi dobré to mezi fanoušky ME víc rozšířit.

    • Marek Tvrdý

      Ale já jsem tu už několikrát dával fotky jejich kostýmů. O samotné sbírce vím, ale to mám opravdu odloženo až na dobu, kdy nebude o čem psát. V současnosti je o čem psát a když vyjde newska s wallpaperem, tak to znamená, že jsem ten den neměl na nějaký rozsáhlejší článek čas. Pochopte, že chodím do práce a ve volném čase místo hraní řeším překlad ME3 a píšu články – obojí zcela zdarma. A brzy s tím vším skončím, protože si chci konečně zahrát Mass Effect 3, který jsem dodnes nehrál (zato sledováním testování chyb, opravami textů a sledováním videí jsem si už vyspoiloval kompletně celou hru).

    • Marek Tvrdý

      Původní hra stála 1199Kč (v akcích a předobjednávkách i pod tisíc, ale Bioware body lze taky sehnat levněji). Omegu koupíte v přepočtu za 300Kč (jak jsem psal, beru doporučené maloobchodní cenu, lze sehnat levněji). Tudíž se jedná o čtvrtinovou cenu.

      Bohužel datadisky obecně nemají stejnou prodejnost jako původní hra. Hra se často dočkala patche jen v případě, že se začalo pracovat na datadisku, které de-facto vývoj patche zaplatil. A platí to i dneska. Studia mají smlouvy na urcčitý počet patchů (typicky jeden či dva) a další si pak vydavatel objedná v závislosti na prodejnosti titulu. To pak končí extrémními řešeními, kdy původní vývojáři dělají doma zadarmo opravy a vydávají to jako „komunitní patch“.

      Stejně tak DLC se rozhodně prodá stejný počet jako původní hry. Díky pirátství (v Česku tpické „hru jsem si koupil, DLC ukradu“) se toho prodá tak sotva desetina. Při stejných nákladech. Pak musí nutně jít cena nahoru.

      Proč se nedělá datadisk? Je to dneska neekonomické. Na datadisku se začíná pracovat asi půl roku před vydáním hry, kdy již designéři a grafici nemají co dělat. Jenže náklady na datadisk jsou daleko větší než na DLC a proto je to větší riziko, kdyby hra neuspěla. A že neuspěly hodně velké tituly, od kterých se čekalo daleko více.

      Vývoj DLC je levnější a navíc se dá kdykoliv dodělat dalěí nějakým extérním studiem (mnohá DLC nedělá vůbec BioWare – například Pinnacle Station pro všechny platformy dělali Demiurge Studios, autoři ne příliš povedené konverze ME1 pro PC).

Leave a Comment