Spisovatel, jenž opustil BioWare

27 8

Na britském serveru EuroGamer se včera objevil velice zajímavý rozhovor se spisovatelem a scénáristou Drew Karpyshynem. Ten se v něm velice zdatně vyhýbá jakékoliv kritice Mass Effect 3, na kterém nepracoval. Dokonce tvrdí, že ME3 dodnes nehrál, jelikož je zaneprázdněn psaním své fantasy trilogie Children of Fire (Děti ohně). Ke konci ME3 se vyjádřil akorát v narážce, že se fanouškům nelíbil ani konec jeho knihy Revan, jenž navazuje na hru Knights of the Old Republic.

Drew-Karpyshyn

Redaktor ho opět zpovídal ohledně původně plánovaných konců, k čemuž se Karpyshyn vyjádřil, že na projektu vždy pracuje veliké množství lidí a tudíž se neustále vyvíjí. Ale on sám plánoval více rozvinout Temnou energii – sílu, jenž se používá pro pole efektu hmoty a biotické schopnosti. Smrťáci byli vytvořeni, aby zastavili šíření Temné energie, která nakonec zničí úplně vše. Proto smrťáci přibližně každých 50.000 let zpracovali (přeměnili na smrťáky) všechny druhy – aby zpomalili šíření Temné energie. Lidský smrťák měl být posledním pokusem a na konci hry jste měli rozhodnout, zda obětujete celou lidskou rasu a stvoříte lidského smrťáka, anebo zariskujete, že lidstvo nalezne jiné řešení. Ovšem voleb mělo být více.

Mass_Effect_Novels_Revelation_Ascension_Retribution.jpg

Ve článku dále hovoří o své chystané trilogii Děti ohně, dokončování knihy Annihilation, práci na Knights of the Old Republic, o vývoji psaní scénářů ve hrách a pohledu na lidské vnímání hyperrealistické grafiky. Doufejme, že český EuroGamer již brzy přinese překlad pro anglicky nemluvící.

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

8 komentářů on "Spisovatel, jenž opustil BioWare"

  1. tunerrw

    Protože jsem právě opět dohrál ME1, chce se mi jednoduše říct, že tenhle člověk byl a je génius 😉 Ty 3 knihy od něj napsané výborně hru doplňují (bez jejich přečtení prostě ten zážitek není úplný). Večer začnu číst Vzestup, ať pak můžu krásně přejít do ME2 😉
    A co se týče té temné energie je opravdu škoda, že se to do hry-tedy do ME3 nezapracovalo, když už se to v té misi na Haestromu v ME2 „nakouslo“. Věřím tomu, že kdyby to dál mohl pan Karpyshyn směrovat, většina hráčské komunity by byla z ME3 mnohem nadšenější, než teď…

Leave a Comment