Zatímco dříve pro BioWare pracovali tvůrci BlackIsle Studios, dneska je to koles, který má mnoho studií. Na oficiálních fórech se k tomu vyjádřil Chris Priestly.
Každý tým má vždy své jádro, které definuje, jak bude vypadat samotná hra i celý svět okolo ní. Jádro týmu Dragon Age tvoří pánové Mark Darrah, Mike Laidlaw, David Gaider a Matt Goldman. Tým Mass Effect pak naši staří známí Casey Hudson, Preston Watamaniuk, Mac Walters, Derek Watts a další. Jádra se nemění při přechodu mezi díly (např z DAO na DA2 nebo z ME2 na ME3), pakliže někdo neodejde z firmy či nepřijde někdo nový.
Kromě toho je tu ještě tým Montreal, který ve spolupráci s MR týmem pracuje na novém díle Mass Effect. Mimochodem ME tým (Casey a spol.) aktuálně pracuji na zcela nové zatím neoznámené značce (poznámka: že by Star Wars?),
A pak je tu hromada umělců, zvukařů, testerů a programátoru, kteří nepatří do jádra a přesunují se mezi projekty dle potřeb studia. Dobrým příkladem je Patrick Weekes, který spolupracoval jako scénárista na Mass Effectu, ale nyní píše Dragon Age Inquisition.
Jakmile bude dokončen DA3, tak se jeho tým přesune na další Mass Effect hru, anebo onu novou značku. A tak to chodí v BioWare.
Sice nemám takový přehled mezi hrami jako někteří tady abych mohl porovnávat. Ale co se Mass Effectu týče, tak zvuk, výběr hlasů, animace postav, grafika, textury, většina scén a celková atmosféra hry mi přišla prostě super. Mělo to svoje „mouchy“ ale (Která hra je nemá?) přes to bylo vidět a slyšet že Bioware má ve svých řadách hodně talentovaných lidí.