BioWare vydalo téměř 900 MB velký patch patch, který by měl zlepšit stabilitu celé hry, opravit několik zbývajících bugů a do hry více hráčů přinést různé zlepšováky.
Nejpodstatnější je: Multiplayerová sada Kitari bude poskytovat více životů a při zásahu poskytne body obrany navíc. PC hráči se mohou těšit na zlepšené zaměřování protivníků a objektů při pohybu myši a od nynějška jsou podporovány myši s více jak dvěma tlačítky. Pod obrázkem je vypsán podrobný popis změn.
Vyskytují se hlasy, že i po nainstalování nového patche hra hlásí, že nový patch není instalován a hra se nespustí. V takovém případě doporučuji ve složce se hrou otevřít složku s názvem Update a smazat celou složku s názvem Patch. Dragon Age Inquisition->Update->Patch A v Originu pomocí pravého tlačítka myši kliknout na zástupce Dragon Age: Inquisition a zvolit možnost Opravit hru. Tím se vám nahrají všechny patche znovu. Případně přeinstalovat celou hru.
[PC] Přidána podpora myší s více jak dvěma tlačítky.
[PC] Opraven problém, kdy v taktickém módu, při zaměření nepřátel, nebylo možné používat schopnosti.
[PC] Opraven problém, kdy při sbírání předmětů přestala být myš zaměřena na zvoleného protivníka.
[PC] Opraven problém, který zabraňoval oživit spolubojovníka padlého v hluboké vodě.
[PC] Opraven problém, kdy se deník při prohlížení rozsáhlých zápisků pomocí myši choval nepředvídatelným způsobem.
Zlepšená stabilita hry.
Solasův úkol “What Lies Dormant” se objeví při čtení závěrečné zprávy o “Measure Veil Strength”.
Opraven problém, který za určitých okolností znemožnil dokončení úkolu “Perseverance”.
Opraven problém, kdy se občas po označení odpovědi v konverzaci znovu neobjevilo uživatelské rozhraní.
Upravena “The Fall” mozaika , aby bylo možné dosáhnout úplného dokončení.
Opraven problém, kdy po zabití draka na mapě Hinterlands přestala některá dráčata útočit na hráče.
Opraven problém, který za určitých okolností uzavíral již otevřenou jeskyni umístěnou u vznešeného draka v Abyssal.
Posílena multiplayerová sada Katari, která nyní přidá o trochu více životů a při zásahu body obrany.
Opraven problém, kdy komba Shatter a Rupture byla v závěrečném součtu zobrazena dvakrát.
Provedena změna, aby hráči v multiplayeru nemohli při vytváření dalších sad získávat zpět použité materiály.
Zdroj: BioWare blog
Žádné komentáře on "Šestý patch do Inquisition"