Unreal Mass Effect

72 14

Velice talentovaný 3D grafik s přezdívkou Baolong dokončil svou představu Next-Gen 3D postavy založené na sérii Mass Effect, kterou vytvořil v UDK (Unreal Developer’s Kit). Na další obrázky autora z jiných her se můžete podívat na server DSOgaming.

httpvh://www.youtube.com/watch?v=jiSM1-EV4ZI

FaceCloser01C FaceCloser03 FaceCloser02

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

14 komentářů on "Unreal Mass Effect"

      • AriesCZ

        Nerikam ze to je neco noveho (ale uprimne, nevedel jsem to, protoze o ME4 se skoro nikde nemluvi), ale jenom jako poznamenani, ze to na Unrealu asi nepobezi…

      • Imrich Kavčák

        No nepoběží. Tak nám zřejmě uložené pozice ve hře budou k prdu :/ a tím se i vylučuje nějaká návaznost na trilogii.

      • Lukass

        Formát starejch uloženejch pozic může bejt novýmu enginu úplně volnej, ne? Jedná se tam jen o jednorázový přečtení pár řádků kódu…
        To jestli nakonec budou použitý nějaký jakýkoli rozhodnutí z trilogie je zase jiná záležitost 😀

      • AriesCZ

        Jak pise Lukass, precteni savegame pro import je na enginu uplne nezavisly.

      • ElPitooo

        Spomeň si na Zaklínača 1 a 2. Bežali na rozdielnych enginoch a importovať to šlo.

      • Imrich Kavčák

        Není rozdílný engine, ale vylepšený. Měl jsem za to že uložené pozice na jiném engine nepoběží. Zřejmě se mílím.

Leave a Comment