Velice talentovaný 3D grafik s přezdívkou Baolong dokončil svou představu Next-Gen 3D postavy založené na sérii Mass Effect, kterou vytvořil v UDK (Unreal Developer’s Kit). Na další obrázky autora z jiných her se můžete podívat na server DSOgaming.
httpvh://www.youtube.com/watch?v=jiSM1-EV4ZI
Total 0 Votes
0
0
Ooo! Vlasy jsou konečně vlasy a ne ty ztexturovaný bloky 😀
Tak to vypadá fakt nádherně!
Nádherná práce.
Sakra ten je dobrej. To ho ještě žádné studio nenaverbovalo? Bioware by mohlo zauvažovat pač některé postavy takhle vymazlené v ME neměli. Parádní práce.
Osobne to vidim tak, ze ME4 (at uz se to bude jmenovat jakkoliv) pobezi na Frostbite engine…
No to si nepřišel s ničím novým. Tato informace je stará několik měsíců.
Nerikam ze to je neco noveho (ale uprimne, nevedel jsem to, protoze o ME4 se skoro nikde nemluvi), ale jenom jako poznamenani, ze to na Unrealu asi nepobezi…
No nepoběží. Tak nám zřejmě uložené pozice ve hře budou k prdu :/ a tím se i vylučuje nějaká návaznost na trilogii.
Formát starejch uloženejch pozic může bejt novýmu enginu úplně volnej, ne? Jedná se tam jen o jednorázový přečtení pár řádků kódu…
To jestli nakonec budou použitý nějaký jakýkoli rozhodnutí z trilogie je zase jiná záležitost 😀
Jak pise Lukass, precteni savegame pro import je na enginu uplne nezavisly.
Spomeň si na Zaklínača 1 a 2. Bežali na rozdielnych enginoch a importovať to šlo.
Není rozdílný engine, ale vylepšený. Měl jsem za to že uložené pozice na jiném engine nepoběží. Zřejmě se mílím.
optimista 😀
takze v ME4 to uz moze byt len horsie 🙂