U příležitosti N7 Day 2013 producent Michael Gamble tweetnul náznakový příspěvek o budoucnosti série „Další kapitola Mass Effectu je před námi“. A další členové týmu vzápětí reagovali.
Jako první zareagoval vedoucí studia BioWare Montreal Yanick Roy se slovy: „…s novými postavami, které si zamilujete…“
Nádledně level designer Gary Stewart: „…novými nepřáteli k poražení…“
A konečně herní designérka Manveer Heir: „…a novými světy k objevení!“
A pokud vám to nestačí, tak Manveer ještě dodala: Doufám, že jste si užili drobné nahlédnutí za oponu, kde se tvoří další Mass Effect. Slyšela jsem, že po internetu je rozseto dalších 10 obrázků od vývojářů. #N7Day13
A nezapomeňte dýchat!
Zdroj: Kotaku
Neviem kde to mám dať ale len tak pre zaujímavosť v ME1 ste mali za úlohu zničiť pokazenú Ui na mesiaci ked ste ju znicili vypísala vám toto
0100 1000
0100 0101
0100 1100
0101 0000
To znamená HELP
Je to len pre zaujímavosť chcel som sa o ňu podeliť.
Tak EDI přecejenom nebyla smyslů zbavená úplně.
Fakt ? … to jsem nevěděl …
Jojo stačí si tie čísla pomocou 8421 kódu hodiť do hexadecimálneho tvaru a potom pomocou tabuľky ASC zistiť čo jednotlivé znaky zanamenajú..
Trochu se bojim ze mi to muj komp neubehne 🙁
premejslim jak muzu,ale porad z tech screenshotu nevidim nic smerodatnyho,ale neco me rika,ze to asi byl zamer…jen je desny,ze to tam mota na analogovejch packach,misto klavesky+mys
Oči mám vypálené od monitoru jak do něj zírám a přejíždím pixel od pixelu a v klávesnice mi to jiskří jak jsem si do ní naslintal 🙂
Mělo by mě to těšit, ale zatím trpím. Čekání je nesnesitelné. Hlavně že jim jde práce pěkně od ruky. Doufám že si ty postavy zas až tak moc nezamiluju. Další pohřeb už bych taky nemusel přežít.
PS:
Na prvním monitoru jsem zahlíd jakousi humanoidní postavu. A teď se budou rojit konspirační teorie jedna radost
Vypadá to jako Saren
To bych řek že je na druhém obrázku, ale ten je po smrti. Nicméně nevíme kdy se další ME odehrává tak by to klidně mohl být.
Třeba nám o novém Mass Effectu hodně prozradí nový DA:I 🙂
Co by měl DA prozradit o ME? Kromě systému modování asi nic.
A to nestačí? Veď keď náhodou budeme nový ME prekladať, tak sa nám zíde vedieť cestičky, ktorými sa budú dať upravovať napríklad texty.
Hoci nebolo by zlé, keby Bioware ponechalo už rokmi preverené TLK súbory 🙂
Teď aby mě do té doby nepřejelo Mako, protože bych nemohla v klidu umřít. Tak otravnou duši, která by se dožadovala zakoupení nového dílu, by v pekle/nebi ještě nezažili 😀
na čem to kreslí ? chtěl jsem si to též koupit ale nemohu to najit …
Bude to v podstate nejaka klasicka obrazovka podporujici stylus. Na trhu jich je hodne, v ruzne velikosti a cene…
To je grafický tablet. Poměrně drahá „sranda“… Počítej tak cenu od 20k do cca 60k. Asi nejznámější výrobce je Wacom (Cintiq)…
Kurnik, už se fakt těším! A současně se bojím, snad to bude alespoň na úrovni ME3! Nepochybuju, že postavy a grafika bude super, ale Mass Effect byl vždy o příběhu a hratelnosti, tak snad se nebude moc přizpůsobovat CoD hráčům a masám… to by mě vážně naštvalo! 😀
Tak on už ME2 se přizpůsobil CoD masám…
Tak jistě, pamatuji si, že když jsem poprvé hrál ME2, tak na misi na Horizonu jsem to vypnul, přestalo mě to bavit a asi měsíc jsem to vůbec nehrál, pak jsem tomu dal teprve druhou šanci 😉
Nicméně přizpůsobení se „trochu“ problém není, problém je, pokud by to mělo být totálně, tzn. že by byl singlplayer na 6 hodin a zbytek byla nějaká multiplayerová řež… doufám, že to neudělají (a věřím, že nemají důvod, proč by sami sobě konkurovali pro BF4, žejo…) Ale fakt z toho mám prostě ztrach, EA prostě nevěřím, už vůbec ne potom, co předvedli se Simcity 5…
Toho bych se vazne nebal, protoze pak by asi studia BioWare lehla popelem…
Co se SimCity (5) tyka, taky to nebylo tak spatne, ale nechytlo se to tak, jak si mysleli, a nevyhnuli se klasickym startovnim problemum MMO, jako jsou pretizene servery. Samotna hra je skvela, ale lidi to nehrali „protoze to bylo jiny“, a hrat MMO sam je na pytel
Toho se právě nebojím, resp. věřím, že se to nestane, že by tak blbí nebyli 🙂 🙂
Ohledně SC5… hra jako taková měla (pro mě měla, už to nemám důvod hrát…) poměrně pár zajíamvých vlastností, staví se fan a tak vůbec, to jo. Ale plocha města je prťavá, šíleně prťavá a celé je to takové hrozně jednoduché, v SC4, než jsem naladil souměstí tak, aby to jakž-takž vydělávalo, zabralo to dost práce a času, tady mi přišlo, že to fungovalo tak nějak skoro hned, no. Nemyslím si však, že je SC5 naprostej propadák, to vůbec ne, hodnotil bych 70 %, ale nemám důvod to hrát, protože SC4 hodnotím třeba 90 % a zase tolik věcí mi tam necyhbí 😉 (a samozřejmě, bezchybné to též není, to ani netvrdím)
ME2 mel ponekud slaby pribeh, ale hratelnost byla vyborna. ME3 si pribeh slusne receno „zkazil“ (pouzil bych i jine slovo, ale radsi ne) v poslednich 10 minutach, coz je skoda, do te doby to bylo dost dobre, a hratelnost byla opet vylepsena.
Je sice pekne, kdyz ma hra krasny pribeh, ale kdyz cloveka prudi tu hru prochazet z donuceni jenom aby ten pribeh videl, tak to za mnoho nestoji…
ME2 příběh… jako ne, že slabý, ale moc „lepený“, postavy a gameplay byly docela super, pár věcí mi tam tedy vadilo, ale v ME3 to odstranili (ME3 se mi po hratelnostní stránce hraje nejlépe z trilogie), ovšem ME3 už je moc zjednodušené (rovhovory jsou lineární, je to jen simulace volby (např. že jakákoliv odpověď vede na stejnou nadabovanou odpověď, toho si člověk prostě všimne, když to dohraje několikrát)).
Ale přesto nemyslím, že by ME3 byla špatná hra, podle mě byla skvělá a to včetně konce,. který se mi tedy, přitznám se, líbil i bez DLC ending (a s ním se mi líbí ještě více).
Prudí procházet z donucení) Tady si asi nejsem jistý, jak je to myšleno… já hru procházím (vždy ME1 => 2 => 3) právě proto, že mě to baví 😉 Vím, co tam mohu zažít a vím, jaká budou moje rozhodnutí, ale to mě od hraní neodrazuje 😉 Právě mám rozehranou 14. postavu (těsně před koncem dvojky) 😉 😉
Jako ja ten konec taky tak nejak vzal, ale prislo mi to divny… proto jsem se jeste od dohrani po vydani a po projiti pouze konce s Extended Cut nedokopal k tomu hrat ME3 znovu.
A o tom „prochazeni z donuceni“, mluvil jsem tak nejak obecne. Ale je pravda, ze me ME1 nebavi tolik, protoze ME1 ma nekdy dost toporne ovladani a hratelnost v porovnani s dalsimi dily, coz je hlavni problem, co mi na tom vadi
Tak já hrál ME1 a ME2 poprvé asi 2 měsíce před vydáním ME3, takže jsem počkal na vydání ME3, abych to dohrál a zahrál si třeba i znovu 😉 😉
ME1 byla ovládáním dost toporná, mise vypadaly jedna jak druhá (lokace tedy), ale byl tam inventář, nákup/prodej krámů, 12bodový vlastnosti, kombinace vlastností (např. že když vezmu Tali s dobrý dešifrováním, tak můžu otevřít bedny) atd. To se mi hrozně líbilo a všechny tyhle RPG drobnosti, které odstranili, aby to pochopili i trubci typem „jdu a střílím a příběh mě nezajímá“ mi hrozně chybí 🙁 V ME2 byl navíc strom schopností fakt hubenej, v ME3 už se to zase zlepšilo. Ale pořád mi chybí, že nemůžu oblíct do zbroje (jako v jedničce) svoje kumpány, že nemůžu sebe oblíct do konkrétních „normálních“ zbrojí, prostě tyhle RPG věci mi tam šíleně chybí.
Dále — jednička byla mnohem lépe filmová, lepší práce s kamerou. Dvojka je skoro celá o polodetailu a detailu, což při nízkým rozlišení textur a komplexitě modelů způsobilo, že ME2 ve své podstatě vypadá hůř, než jednička 😉
Dále, v jedničce jsou pohyby postav lepší. Sheppard, když běží a zatáčí, tak se naklání, než se otočí, chvilku to trvá a tak pdobně. Ve dvojce prostě sheppard běží a najednou se otočí o 180 °, tohle mi taky vadí.
Zase, ve dvojce a trojce je super, že se kreju, ve trojce navíc přebíhání mezi kryty, to je super nápad a líbí se mi to.
Ve trojce mi zase chybí procházení se po Citadele atd. s kumpány, samotného mi to tolik nevadí. A přiznám se… ve 2 a 3 mi vážně chybí výtahy a rozhovory kumpánů v nich! 🙂
Co mi chybí ve všech třech dílech — nastavování zkušeností kumpánů na lodi a ne až poté, co si je dám do party. Sice můžu nastavovat (ve trojce nemůžu…) vlastnosti výbavy všech, ale zkušenosti rozdělovat mohu až po přidělení do týmu.
No a speciálně pro českýpřeklad, dvojka je přeložena naprosto debilně, že to takhle musím říci. ME je jediná hra, kterou hraju v češtině, protože v angličtině už jsem to dohrál několikrát, tak jsem to chtěl zkusit (jako novou zkušenost) a fackuju se, že jsem to dělal 😉 Jednička byla ještě „jakž takž“, i když „tungstenové náboje“ mě pobavily 😀 Dvojka, to je fakt horor, jako by to překládalo víc lidí a v jednom rozhovoru každej jinou větu, takže i když už je to jednou blbě přeložený, tak to není blbě přeložený pořád stejně, ale střídají se překlady téhož. Některé věty jsou dokonce špatně významově přeložený (např. na Iliu v baru rozhovor s asari barmankou, která říká, že „red sand is legal on Ilium“ a v titulku je „rudopísek je nelegální na Iliu“ 😉 Nedává to pak celé smysl 😉 Trojka už je však zase poměrně slušně přeložena, i když na překlad prnvího dílu to nemá, ten byl fakt o úroveň lepší (ne však bezcyhbný).
Resumé; všechny tři díly mám hodně rád, každý pro něco jiného a na každém mi něco dost vadí, ale ne naštěstí tak, abych celou trilogii nemiloval k zbláznění 😀
Trojku překládali fanoušci a postupně se ladila. Pokud jste hrál ME3 s lokalizací vydanou těsně po vydání hry, tak to je zcela jiná kvalita, než je lokalizace ME3 dneska. Mnoho lidí tvrdí, že je nejvalitnější z celé série. Jinak překlad ME1 projížděly myslím dvě korektorky, ale je tam hromada technicky špatných překladů.
ME1 překlad) Přesně tak, je to přeloženo po češtinářské stránce docela pěkně, hezky se to čte, ale technické blbosti tam jsou fakt často.
ME3 překlad) Mám češtinu, která byla aktuální někdy kolem vydání Leviathana. Citadelu už jsem si česky nedával (a zase si hru celou asi přeinstaluju do EN, byl to jen pokus). ME3 překlad se mi docela líbí, ano.
Vyjádřím se k tomu že jsou rozhovory v ME3 lineární.
V ME3 mají rozhovory největší možnosti různých voleb, i když marginálních. Jsou v nich zahrnuty rozhodnutí z předcházejících her, takže to někdy odkáže na věci z ME1 nebo 2.
Co se týče simulace volby odpovědí. Tak teď procházím ME1 a koukám při tom do dialogového stromu a je tam překvapivě hodně voleb, které končí tím, že Shepard řekne stejnou větu bez ohledu na vybranou odpověď. Když ne stejnou, tak významově stejnou. V tomhle ohledu je na tom minimálně stejně jako ME3. Jen ty rozhovory v ME1 jsou strašně dlouhé.
Ano, je to tak 😉 Ale narozdíl od ME1 mi přijde, že ME3 se tou „linearitou“ (ono to není lineární, jen lineárnější…) nikterak netají, no.
V ME1 je takových rozhovoru též mraky, ano. I ve druhém díle. Jen ve třetím mi přijde, že si často nemůžu vybrat anebo není moc často na výběr, třeba subjektivní pocit, nevím 😉
Rozhovory v ME1 jsou právě skvělé, protože jsou dlouhé. Já prostě raději kecam než střílim 😉
Přesně kvůli tomu já miluju nejvíc ME1-dlouhé rozhovory, cestování a prozkoumávání planet Makem a obrovskou Citadelu 😉 Ovšem ME2 je pro mě srdcovka, protože to bylo moje první ME 😉
Přesně 😉 😉
Já první měl ME1, takže pro mě se srdcovka nekoná, no 😉