Casey je spokojený s vývojem ME4

151 62

BudoucnostKyberWebu

Výkonný producent série Mass Effect, Casey Hudson, se pochlubil na Twitteru, že tým pracující na dalším Mass Effectu odvádí skvělou práci a hra vypadá nádherně, vtipně, ambiciózně a Mass Effectově.

Je to teprve šest měsíců, co byl další díl ságy oficiálně potvrzen. A zdá se, že produkce pokračuje opravdu dobře, i když se samotný vývoj přesunul od původních tvůrců z BioWare Edmonton do jiného studia BioWare Montreal. Mike Gamble k tomu pak dodal: „Miluji, když plány vyjdou. Speciálně plán na Mass Effect.“

BioWare Montreal začali jako pomocný tým a pracovali na videosekvencích a misích N7 do ME2 a následně vytvořili většinu DLC pro ME2. Studio je zodpovědné za celý multiplayer v ME3 a části single player hry. DLC Omega je čistě jejich práce.

Prozatím nevíme, o čem vlastně další Mass Effect bude. Jedná jistá věc je, že hlavním hrdinou nebude velitel Shepard. Avšak není zcela zamítnuto, že by se ve hře mohl objevit jako vedlejší postava.

mass-effect-bioware-casey-hudson-news-1

Zdroj: TrustedReviews, GiantBomb

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

About The Author

62 komentářů on "Casey je spokojený s vývojem ME4"

  1. Imrich Kavčák

    hra vypadá nádherně, vtipně, ambiciózně a Mass Effectově. No zrovna slovo vtipně ve mě nezanechalo velkou důvěru :/ Každopádně očekávání jsou obrovská. Jak se s tím popasují určí směr jestli tato značka nadále bude existovat nebo to nakonec povede k trpkému konci. Doufám že si toto u Bioware uvědomují a dají si záležet bez ohledu na EA které bude jistě vyvíjet tlak. Držím jim palce.

      • tunerrw

        Dle mého nejlepší knížka z všech 4 (ačkoliv Klam se do této série skoro ani řadit nedá-alespoň díky bohu ze český překlad, který část chyb v knize napravil).

      • Tak on Jakub nejenže opravil minimálně polovinu chyb (překlad dělal před vydáním anglické verze a před celým tím průserem, takže je našel zcela sám!), ale on tu knihu částečně i převypřávěl, takže se výrazně lépe, než originál. Knihy od Dietze raději nebrat!

      • JamesFaith

        Tak daleko bych nechodil. 😉 Já jen opravil věci, které jako překladatel mohu (např. špatné oslovování kvarianů), ale větší zásahy jako batarianská ambasáda už byly mimo moji pravomoc.

        No a taky jsem zkusil přebroucit Dietzovu neuvěřitelně kostrbatou stylistiku.

      • tunerrw

        No výborně-tak mám možnost poděkovat za úpravu knihy alespoň takhle „osobně“-takže díky moc 😉

      • Rudolf Klusal Ml

        Musím souhlasit; četl jsem jak cz tak en verzi a i když většinou raději čtu věci v origu, tady to fakt neplatí 😉

  2. Katschaba

    Hm, nikde asi nebylo zmíněno přesně v jaké době se bude ME4 odehrávat, že? Já jen, že si nedokážu představit, jak do toho zabudují všechny možné konce z ME3. Když existuje i možnost, že Shep bude mít cameo. No jsem na to celkem zvědavá.

    Hádám, že když v roce 2014 (podzim?) má být DA Inquistion, tak toto nebude dříve jak 2015, že?

      • Imrich Kavčák

        Mno a musím říct, že ME zrovna nevynikal grafickými orgiemi, ale vynahradil mi to NPC postavami a příběhem mírou vrchovatou.

      • testerovac

        ja necakam grafiku ala Crysis, ale zase necakam ze sa namiesto hry budem pozerat na mozikovu bitmapu pasikovane tiene a kockate modely. Mame (skoro) ghz grafiky s xyz Gb vram s niektorymi 2jadrovymi rieseniami a namiesto vyuzitia vykonu s nich v zime mame kachle.Ale asi to vzdy bude suboj medzi pribehom a grafikou. Chapem ze konzolistov co sedia 2 metre a viac od TV to tak vadit nemusi, ale co PC hrac s krvou poliatimy ocami? 🙂

      • BatouT101

        Domnívám se že by ani nemuseli nic kanonizovat a jen v určitých místech upřesnit a doplnit „chybějící“ informace a mohou navázat dějovou linii téměř kdekoliv… Tím nechci nijak zastávat IT theory ale chci říct že možností o čem bude pojednávat „nový Mass Effect“ je stále mnoho. A jistotu o čem bude zjistíme až ho vydají. (Nebo až něco „prosákne“ z vývoje ale o tom se bude zase jen polemizovat.)

      • Jak chcete spojit destroy konec se syntézou? Jak by Shepard přežil Control ending? Prostě přímo navázat na ME3 bez tvrdého výběru, co se je teda skutečný konec, to prostě nejde.

      • BatouT101

        Nesnažím se prosazovat žádný z daných konců. Jen beru v úvahu možnost, která zatím nebyla vyvrácena ani zavržena.
        Z některých náznaků které se tam objevily a nedají se jinak vysvětlit než hrubá chyba autorů nebo jejich záměr.
        Že konec nemusel být takový jak, jsme jej viděly prostřednictvím Sheparda… Ale nerad bych tu začal nekončící debatu o IT theory…

      • Hanz96

        no tak on by to problém nebyl… když si vezmu ME2 tak tam mohl Shep taky zemřít (tudíž 2 různé konce), ale jak všichni víme, tak v ME3 nám ho dali znovu a ti, kterým zgebl na konci dvojky měli prostě smůlu… nemohli pokračovat s uloženýma pozicema, proč by to nemohli udělat znovu? 🙂

      • Ján Lacek

        je dokonceny, ale ten koniec je jednoducho uponahlany.. a to ma najviac stve.. k teme 😀 first contact war by nebolo zle ale asi by to nedokazalo uzivit hru 🙁

      • Konec to má. Že není takový, jaký bychom si přáli, je zcela jiná věc. First contact war je skutečně spíše námět na knihy a komixy, anebo mobilní hru. Ale na plnotučné pokračování je to moc krátké.

      • Jeromme

        Myslel jsem konec … chápu, že nemusí autor něco ukončit podle představ hráčů, nakonec je to jeho dílo, ale na konci je tolik chyb a tolik věcí, které popírají mnoho míst ve hře – že si myslím, že by stálo za to, ho upravit a nemusí skončit happy endem … jen by si taková sága zasloužila něco lepšího … to jsem myslel tím, co jsem napsal na začátku …

      • Imrich Kavčák

        Mno mě by zajímalo proč kolektroři pracovali na lidském smrťákovi když všichni smrťáci měli podobu Leviatana?

      • Imrich Kavčák

        Ještě by mě zajímalo proč byl nutný catalyst na citadele když pro ovládnutí citadely bylo v jedničce nutné přítomnosti Vládce? Tohle opravdu trochu nesedí.

      • Imrich Kavčák

        Strach ze Sheparda? tak to mi asi opravdu uniklo. O důvod víc si myslet, že je pod vlivem idokrinace.

      • Morfeus

        Odporúčam prečítať si „dizertačnú“ prácu na tému Mass Effectu. Popisuje toho celkom dosť (univerzum, príbeh, atď). Mimo iné popisuje aj to, prečo kolektori vytvárali ľudského smrťáka.

        Je to vlastne iba interpretácia jedného človeka, čo to dal na „papier“

        Len menšie varovanie – tento dokument bol vytvorený iba na základe prvej a druhej hry (už si nepamätám či zahŕňa aj DLCčka, knihy a komixy).

        http://www.mediafire.com/view/?np2g6t8pa6o674x

        Inak niekto z BioWare (asi Mac Walters) prezradil, že ľudský smrťák by tvoril jadro toho „normálneho“ smrťáka.

      • Imrich Kavčák

        i tak mi to nějak nesedí ale lepší než žádná odpověď 🙂 Díky za tvůj čas.

      • Morfeus

        Stále je možné, že sa k hraniu dostal až po vydaní všetkých DLCčiek. Môže tak hru ešte len dohrávať a k písaniu sa ešte veľmi nedostal.

      • Jarda Rahl Sobotka

        Spíš proč na konci ME2 vypadala ta Reaperská armáda tak různorodě a do naší galaxie dorazili všeho všudy dva modely?

      • Jeromme

        Nechci se tady dohadovat, ale nebylo například v předchozích dílech řečeno, že zničením relé je zničena celá soustava (viz Arrival)? Proč je v jedničce potřeba Vládce k spuštění citadely, když Citadela je součástí Catalyst (Katalyzátora)?

      • JamesFaith

        Tak u Arrivalu jde prostě o odlišení dvou různých druhů explozí. Srážka s asteroidem, navíc vybaveným energetickým zdrojem artefaktu Rho, proti přepálení systému příliš vysokým napětím. Je to jako srovnávat škody na transformátoru po zásahu bleskem a srážkou s vlakem.

        A pro druhou věc jsem si já osobně našel jednoduché vysvětlení.

        Katalyst nemá přímé spojení na systémy Citadely – snižuje to riziko odhalení, navíc ne každý cyklus bude tak upejpavý ohledně AI a pár bojových AI zkoumajících Citadelu s přímou cestou ke Katalystovi by mohl být problém.

        Katalyst tedy jedná jen skrze Správce, ale ti od proteanské sabotáže na vnější signály nereagují a drží se jen údržbářské rutiny. Proto bylo zapotřebí fyzického napojení Vládce v ME1.

        Je to jen má osobní teorie, ale pro mě funguje.

      • Jeromme

        Ahoj, jen z těch názvů mě rozbolela hlava 🙂 … klidně bych se přidal, jen v takových věcech nejsem kovaný 🙁

Leave a Comment