Dneska upozorním na trochu starší plakáty, které již nějakou dobu kolují na internetu. A příští týden si pak ukážeme další.
Původním autorem obrázků, ze kterých plakáty vycházejí, je Benjamin Huen, který dříve pracoval v BioWare a nyní pracuje ve Valve. Některé z jeho prací si dokonce můžete zakoupit na BioWare Store. Anebo se podívejte na jeho osobní stránku či profil na CGHub, kde naleznete jak obrázky z Mass Effect 2 a 3, tak i z Dragon Age II.
Total 0 Votes
0
0
Plakáty vypadají luxusně. Na film s Tali bych šla hned, její příběh byl poutavý.
jj Tali byla moje nejoblíbenější postavička 🙂
Na takéto výskumi by sa mali vynakládať všetky postradatelné financie a suroviny vo vesmire je obrovské množstvo surovín od kovov po hélium-3 ktoré je podla mňa zbytočné lebo za Zemi sa nachádza dosť deutéria ale možno fúzia z hélia-3 bude lahšie uskutočnitelná tím pádom nemusíme Zem zaťažovať a zbaviť sa chudomi a hladomoru.
doufam,ze se nekdy mass effect filmu dockam,ten pribeh k tomu uplne vybizi,aby to byla trilogie jako matrix nebo pan prstenu,hra na to ma dostatecnej potencial a kdyby se toho uchytil nejakej poradnej reziser s citem pro scifi jako treba reziser matrixu(Wachowski),tak to nemuze dopadnout spatne
Dnes jsem narazil na zajímaví článek na stránkách Prima Zoom. Sice se to k dnešnímu článku moc nehodí, ale pro milovníky Mass Effectu a sci fi by to mohlo býti přínosem. ( doporučuji číst od odstavce s warpovým pohonem ) Název článku : Lidská cesta do galaxie aneb jaké jsou naše možnosti?
Opravdu zajímavý článek. Zkusím nějak zpracovat. Díky za tip.
Jsem rád ,že se článek líbil. Tyhle věci jsou opravdu zajímavé. Nicméně mi přijde hloupé materiál dopravovat do vesmíru na sestrojení obrovských lodí, když je materiálu ve vesmíru spoustu. Spoustu asteroidů jsou železoniklového původu. Tak na co to tahat ze Země ( toť můj názor ke článku )
Podle mě to byla autorova nadsázka, aby si lidi hnedka nemysleli, že zítra začneme stavět Citadelu.
XD Tohle je alespoň smysluplná budoucnost.
Stejný nápad s asteroidy se mi v hlavě rozvíjí už nějaký rok 😀 A když se nad tím zamyslíme není to úplně špatný nápad.
Těžba na asteroidech musí mít obrovský finanční potenciál nebo se do toho nikdo pouštět nebude. Jsme v bodě kdy země začíná mít problémy s uživením lidstva a v podstatě máme 2 možnosti. Ta jednodušší je snížení stavu ( a asi víte o co vlastně jde ) Ta druhá těžší je kolonizování jiných planet. Bohužel pro nás nejsme zatím na takové úrovni kdy cizí planety jsme schopni kolonizace což pro nás jako lidstvo nevěstí nic dobrého. :/
To jsou opravdu zajímavé články ale jak se zde zmínily i ostatní. Jsem stejně skeptický. Samotny pohon je jen „krok“ k dobývání vesmíru. Technologicky jsme stále primitivní na dlouhodobý pobyt ve vesmíru.
Líbí se mi styl tohoto umělce. Má to svůj charakter. Podobná stylizace je u Guild Wars. Nepracoval u nich taky?
Oficiálně uvádí, že pracoval na: Mass Effect 3, Mass Effect 2, Dragon Age 2, Star Wars the Old Republic. Takže asi ne. Jen má někdo podobný styl. Mohou mít třeba stejného učitele/vzor.