Uživatel TSA_383 na fóru Clevernoob se pohrabal v souborech nového patche 1.05 a potvrdil několik informací ohledně DLC Reckoning, o kterém jsem psal ve včerejším článku.
Navíc zjistil, že ony kooperační mise budou načítat z uložených pozic vaše rozhodnutí z průběhu hry. Ovšem už není jasné, jak to pak bude ovlivňovat samotné hraní.
Kromě toho TSA_383 uvedl, že jinak je patch přimo super čistý, jak se někdo snažil odstranit vše, co se dá, aby zabránil předčasnému úniku informací (podobně čištěné bylo i demo pro ME3, což způsobilo horké chvilky překladatelům).
Chris Priestly to jako obvykle celé popřel, ale to udělal už tolikrát, že mu to už nikdo nevěří. Dalších oficiálních informací o nových DLC bychom se měli dočkat v polovině února.
No pokud bude COOP tak to beru jako posledni zachvev umirajiciho studia a muzu rict cim driv tim lip.Aby EAWare nedopadlo jako THQ. Myslim si , ze stupidity jako DA2 a ME3 jim urychluji cestu do pekel.
Jaké umírající studio? BioWare se daří, jako nikdy předtím, a EA má každý rok větší zisk. Konec ala THQ opravdu nehrozí díky sériím FIFA, MADDEN a Battlefield.
Také bych se silně ohradil vůči označení „stupidity“ pro DA2 a ME3. Můžete jasně vysvětlit, co je na těch hrách stipidní? U ME3 se nevydařil konec, ale nemůžete kvůli konce odtřelit celou hru. A co máte proti DA2?
U DA2 zpusob podani pribehu s nedomyslenym opakovanim prostredi pusobi dost chaoticky.A pokud dotoho dame tri vlny odnikud padajicich nepratel….Po dohrani staci pokrcit rameny a rict no a…, co tim chtel basnik rict.A graficke zpracovani hry…, no proste zlata DAO. A ME3? Odhozte ruzove bryle, vim je to tezke, a podivejte se na ten uzoucky koridor, kde se z bodu A musite prostrilet do bodu B, navic u DA2 aspon byly stupidni ukoly najdi -prines nebo najdi-zabij, ale to tady neni.Proste bez premysleni a zapojeni sede kury mozkove se musim prostrilet z bodu A do bodu B, skvela to zabava u vyvrcholeni trilogie :)))
Když vidíš jen tohle to tak je to těžké, nebereš v úvahu ostatní věci a když se zamyslíš o čem je tředa Call of duty, Battlefield a plno ostatních úspěšných stříleček? O tom, že jdeš a střílíš od bodu A do bodu B, ale to není hlavním tahounem těchto všech her. Spíš tobě zamlžuje zrak konec hry ME3. A s to samé s tím DA2. Ano přiznávám není to lepší jak jednička, ale je to slušný nástupce. S jediným co musím souhlasit jsou opakující se jeskyně, ty mě štvali. Jinak s tebou vůbec nesouhlasím a jěště k tomu ,,Umírající studio,, to v blízké době není možné. Série ME vydělává dost to samé DA a EA má plno jiných značek.
Abych byl spravedlivy, tak me dostali mise Tuchanka , kde se obetoval Mordin a mise Ranoch a usmireni Gethu s Quariany a pekne bylo i DLC Leviathan.Asi mate pravdu a jsem u ME3 ovlivnen koncem, aspon u me zabil znovuhratelnost, a u multi po dosazeni vsech met nemam o co hrat, muj nik je xxlord, tak uz to obcas hraju kvuli par hernim kamosum, mam je diky ME3 v Rusku,Slovensku, Anglii a ve Francii.
No já nevím… mně se propojování SP a MP moc nezamlouvá.
Mě ano.
Viem si len tazko predstavit vecsie sklamanie. Ako fakt? multiplayer DLC ktore nacitava rozhodnutia z SP? Uplne zle, cele zle. Radsej jedno 5 minutove video v hre ako aj 10 takychto DLC…
dost dobre to ani nemusi byt MP ale COOP SP… sice bych pochyboval, asi by to vyzadovalo dost slusny zasah, ale neni to nemozne.
kazdopadne jsem taky zvedav co z toho vyleze, zda uzasna vec, nebo dalsi hloupost. 😀
Ten váš „COOP SP“ je de-facto multiplayer – hraje více než jeden hráč.
Ako može singleplayer a rozhodnutia v nom ovplyvnit mulitplayer ? 😮 Tak na toto som velmi zvedavy
Spíše to vidím tak, že když jsem
SPOILER:
______________________
nechal zabít samaru,
_________________
tak na mě vyskočí 2 banshee namísto jedné
XD
Toliko nových informací se vyrojilo 🙂 Jsem potěšen 🙂