Na konci listopadu se Casey Hudson ptal na svém Twitteru, jak by měla pokračovat série. Drtivá většina fanoušků si přála více pokračování než děj před ságou. Ostatně kodex docela hodně popisuje, co se vše odehrálo předtím a c všechno vedlo k finále ME3. Naopak co se dělo po něm je velkou neznámou. Nicméně takové pokračování by znamenalo kanonizovat jeden z konců ME3, čemuž se Casey docela brání.
Zdroj: Shacknews
Total 0 Votes
0
0
Ja by som radšej preferoval z prostredia protheanov v mass effect sa všetci spoliehame na super zbran ale tam by to bolo to prave orechové ,protheani boli zmetci proste mali dobre namazanu vojensku mašieneriu niečo ako turianská ale početnejšia 🙂 A taktiež tie bitky medzi reapermi a nimi by boli epicke + ja osobne by som bojoval až do trpkeho konca a videl pad impéria nebolo by to fajn ? Keby sme na vlastne oči videli ako tvrdohlavo sa protheani branili a bojovali o každý cenimeter galaxie ? V mass effecte hned po utoku je galaxia rozdrobena každý uteka na iný smer ale predstavte si protheanske imperium na vrchole sil musela to byt obrovska vojenska mašineria čo chrlila lode po stovkach a vojakov po milionoch predsa len bojovali 100 rokov a mi asi 30 hodin čisteho hracie času 😀
No já teda ne… Já cu něco novýho svěžího ze světa ME.
Myslím,že jediné pokračování které by dávalo smysl je z doby dávno po ME3,tedy bez sheparda,kde bychom plně viděli důsledek naší volby na konci ME3,je pravda že by to museli být 3(4 pokud počítáte i refusal end)hry ale jiné pokračování mi nedává smysl
Moja volba je určite pokračovanie po udalostiach ME trilógie, nemá zmysel sa podla mňa vracat k vojne prveho kontaktu alebo k vojne s rachny, načo aj ked tie udalosti si každý prečíta v kódexe alebo sa dozvie od NPC priamo v hre, celá nová hra tada nie, najviac možno nejake pekné stredne dlhé DLC k ME3 ktoré by prerozprávalo príbeh týchto konfliktov. Spomedzi troch koncov má pre mňa najväčší potenciál controll(modrý koniec), ktorý mi prišiel ako najviac prepracovaný, synthesis je skôr taký rozprávkový „happy end“ a destroy… ako seriozne Shepard toho sice uz vydrzi dost ale zdá sa mi nereálne aby niekto prezil zásah reaperom, naslednu gulku do pluc, nie zrovna šetrné pristátie na citadele, výbuch na crucible a pád z vesmíru na zem. Ako pokračovanie sa mi teda najviac pozdáva modrý koniec, viem si predstaviť niečo ako inváziu z inej galaxie, nejaké pekné epické bitky medzi shepyho reapermi a onou cudzou rasou, ktomu plno novej technologie, zbrani planet na preskúmanie, možno návrat niektorého z posádky Normandie atd. atd… Toto samozrejme je len jedna z mnoha možností, no nech už sa tvorcovia rozhodnú akokolvek spravia podla mňa lepšie ak sa pohnú dopredu na časovej oske ME a nie dozadu…
Vesmír je veliký, sposta Mass Realy je vyplá (zamklá . . . nevim jak to funguje) . . . měli by spustu alternativ pro pokračování klidně i bez Sheparda, ale oni si museli hodit pod nohy tak velký klacek, az je to k smíchu
Myslím, že do dvou let se dočkáme obřího DLC, které změní konec ME3, protože na toto zakončení nijak rozumně navázat nejde . . .
Ale zas na druhou stranu,proč dělat jednu hru v 3 naprosto odlišných světech,když můžeš udělat 3 hry,3 příběhy.V červeném dřív nebo později ty syntetiky stejnak někdo postaví,můžeš se přesunout daleko v čase dopředu kde to mezi obouma jenom vře a ve finále rozhodnout např. jako jedna z možností nastartovat dalsí sklízecí cyklus.Modrý kdy jsou reapeři v podstatě zotročení,můžou se vymanit z působení katalysta.máš hned námět na fps říznutou strategii.Akorát ten zelený,když pominu fakt „o nás,bez nás“ tak je to konec „A žili šťastně do té doby než vylezl z moře první plně organický trilobit“.tady mě nic nenapadá.Pokud by šli do děje před událostmi trilogie,nekde jsem četl,že Bioware chtěli udělat hru z prostředí špionáže ala james Bond,ale EA jim to zatrhli.doba po válkách prvního kontaktu je vhodna pro špiony.Akorát todle se mi moc nezamlouvá,protože všichni víme už teď jak to zkoncí.
Jako, že by se hra jmenovala „Mass Effect: If you chose red end“ ? 😀 To by byl dobrý poprask . . .
Taky si myslím, že vzracet se v čase je blbost . . .
To já bych raději bral špionážně laděnou kombinaci prequel/midquel, která by začínala v období eskalace batarianské studené války a skončila před nebo v průběhu ME3.
Boje na Mindoir a Torfanu + záchranná akce na Akuze by pak mohly umožnit jedno příjemné cameo. 😉
To je dobrý nápad!
Udělal bych kompromis mezi prequelem a sequelem. Částečně po vzoru DA2 (myslim o něm své ale tohle byl dobrý nápad). Příběh by začínal před ME1, klidně během First Contact War (nebo jiné události, v závislosti na zvolené rase) a končil by až po konci ME3. Myslim že by mohlo být zajímavé z jiné perspektivy sledovat Shepardův příběh (a třeba do něj čas od času zasáhnout).
A co se týče gameplaye líbil by se mi open-world s RPG prvky. Takovej Grand Theft Citadel 🙂
No, jsem asi naivní ale čekal bych že autoři co dávaly dohromady ME3 a tvrdě stojí za koncem a rozuzlením příběhu MassEffect.. Předpokládal bych že již mají nějakou uměleckou představu, odkud by pokračovaly v případě úspěchu a neptaly se na to fanoušku. (Netvrdím tímto že by neměly vůbec komunikovat s fanouškama.) Naopak, je to od nich hezké gesto, interakce s komunitou Mass Effect/u toho si vážím.
Mám z toho trochu obavy aby pokračování nebyl slepenec různých nápadů bez pevného základu a neroztříštil předchozí díly.
(Tyto informace jistě všichni znáte: že více méně „otcem Mass Effect/u“ je Drew Karpyshyn který napsal ME1 a podílel se na ME2. Na ME3 byla trochu cítit absence původního autora…Nyní se můžeme jen domnívat či spekulovat o tom jaký by byl Mass Effect 3 s jeho původním autorem…) Takový už je hold život.
Podle mě to Casey jen tak plácnul. Stejně si to zase udělá po svém, jako u konce ME3. Drew sice toho pro ME1 napsal hodně, nicméně otcem toho vesmíru je opravdu Casey.
Souhlasím.
Uznávám, že to s tím „otcem“ ME jsem přehnal. Je mi jasné že v případě ME je to „nerozdělitelná dvojce“ která dala příběh a podobu ME jako celku. A také že na takových projektech je to vzájemná spolupráce oblasti příběhu, grafiky, zvuku a dalších kteří se na tom podílely.
Jen jsem měl dojem že ME1 a ME2 měly vyprávění příběhu mnohem „plynulejší“ než jak v ME3.
ja si myslím že pokračovanie by mohlo byť jednoduché… pár riadkov o vojne s reapermi
pár riadkov o tom že sú naspäť v temnom vesmíre a možno ešte spomenúť ako sa opravovali škody na cidadele a mass relaye. genofág tam nemusíme riešiť lebo väčšina kroganov je na tuchanke a bojujú medzi sebou a jeden krogan by mohol spomenúť že sú vyliečený.(alebo nie) a potom následuje story od bioware.
Jak a kde jste přišli na to že se to Hudsonovi nelíbí?To mi přijde jako pěkná blbost.Navíc je s jistotou neví jestli se ten konec nerozšíří v jednom z DLC.
uz prohlasili, ze konec menit nebudou.
sice by to nebylo poprve kdy neco zapreli, ale v tomto pripade to nejspis mysleli vazne.
Že „nebudou měnit konec“ může znamenat, že RGB konec zůstane, ale rozšíří ho a nebo objasní celou tu hromadu chyb a hluchých míst
Dalo by se vyhnout konci a to tím způsobem že Shepard je idokrinován a končí to jeho kolapsem na podlaze. Pak už další události komunikace s tou entitou na citadele se odehrává pouze v jeho mysli. Všechny tři možnosti jsou iluzí nabídnuty catalystem ( AI hledá nějakou odpověď a proč by si to nevyzkoušela na nečisto )Nic by se vlastně měnit nemuselo a válka by mohla pořád pokračovat.
A teď si představ ty vlny znechucení, hatu a bezpochyby urážek, které by schytali za to, že ME3 ukončili tak, jak ho ukončili a neustále tvrdí, že konec se nezmění.
Dovedu si představit i pár soudních sporů 😉
Takže si nemyslím, že tohle je cesta, kterou se vydají.
No a nezvedla se vlna nevole a znechucení když ukončili ME tak jak ho ukončili? Dokonce i EA bylo ochotno vracet peníze.Podle toho co jsem napsal se konec měnit nemusí jen z nás udělají blbce, ale to už se cítím stejně. Bioware jsou teď v patové situaci a bude zajímavé jak se z toho vymotají. Ale upřimně po dokončení ME mi tak nějak zanikla tato značka :/
Vlastně sis odpověděl sám – chtěli by vlny nevole riskovat podruhé a znovu vracet peníze? Přece neudělají stejnou chybu dvakrát 🙂
necháme se překvapit .) Nicméně se schodnem na tom že konec ME rozdělil herní komunitu na dva tábory a na Bioware není v jejich silách uspokojit oba dva. Pro mně je v tuto chvíli značka mrtvá a pokračování by se mělo jmenovat jinak než ME. Protože hlavní ikona značky ME byl právě Shepard.
nechapu jak nekdo muze chtit valku prvniho kontaktu to by ta hra byla 5 hodinova dyt to ani valka nebyla to spis krogany od zacatku bych dal jak je salariani povznesli a bojovali proti rachni a ukoncil bych to u genofagu chapete proste udelat celej kdroganskej pribech nebo kvariany a gethy a nejlepší by bylo kdyby udelali hru neco uplne jineho treba za tri postavi lidi krogani kvariani a popsali ty valky co byly pred mass effect
Klidně by k tomu mohl být úvod, než se setkali, pak nějaká střelba, pak diplomacie. Dovedl bych si představit i detektivku. Nebo 4x strategii, či jen čistě RTS s loděmi. Tolik možností…
Řekl bych že by to lineární už kvůli minulosti a kodexu
To má Casey blbý, neměli to takhle udělat :). Beztak pokud jeden kanonizuí tak to bude Destroy, protože Synthesis zabijí jakékoliv pokračování. Nikdo nebude hrát ve světě mutantů.
Musím ti oponovat. Někdo by hrál určitě!!! Minimálně já jo. Synthesis byla třeba moje volba. Synthesis má také dobrý potenciál na pokračování aniž by poškodila předchozí díly. Stejně jako ty ostatní volby. [:op]
(Ale musím uznat že na volbě Synthesis se mi moc nelíbí to umělecké ztvárnění té změny.. (Jak všechny pokryly texturou DPS („Deska tištěných spojů“) kdyby tu změnu znázornily trochu stylověji a ne tak konkrétně bylo by to OK…))
Přímé pokračování by celou sérii úspěšně zničilo a věřím, že Hudson na to nikdy nepřistoupí. Osobně by se mi docela líbilo, kdyby se další díl odehrával během války prvního kontaktu.
Jsem zcela stejného názoru a mám stejné přání. 😉
Problém je že válka prvního kontaktu, byla vlastně velmi „skromná“ záležitost, kde byly ztráty na obou stranách tak po šestseti životech. Když už válku prvního kontaktu tak spíš ve filmu než ve hře.
pokracovani muze byt, ale nic jim nebrani „nepouzit sheparda“, pokud ho tam uz nechteji, tak ho tam opravdu davat nemusi a muzou udelat pokracovani i s tim, co meli v planu (pouziti jinych ras), s tim, ze shepard by se tam mohl a nemusel jeste objevit dle toho, jaky konec ME3 jste zvolili (treba destroy by nabizel moznost, ze prezil, jako jedinej).
Já třeba ani nevim, co bych si vlastně přál. Jasně, mít zase Shepyho a nějakým způsobem pokračovat by bylo strašně fajn, na druhou stranu, bych Shepyho už radši nechal odpočívat (v mých myšlenkách po destroy konci žije). Neudělají mi IT, nezmění konec, tak bych už chtěl jen nějaký závěrečný DLC. Bojim se pokračování z toho důvodu, že by to prostě zmršili a krásný pocit z trilogie by se vytratil. Konce jsou dost rozdílný a jeden vybrat by bylo moc natvrdo. Galaxie je velká, neobjevená, mohou udělat úplně jiný rasy, třeba i ve stejné době jako je trilogie, jen někde v zapadlém koutě galaxie, které se někde úspěšně brání Reaprům už od minulého cyklu a jiným, cizím nepřátelům. Prostoru lidi z BW mají opravdu dost, ale laťku mají nastavenou neskutečně vysoko.
Souhlasím.
„Laťka je opravdu velmi vysoko“ Ale Mass Effect má stále velkej potenciál a zde se fantazii meze nekladou a ne jen třeba na Mléčnou dráhu. Záležet bude na dobrém příběhu ME4 a způsobu jeho vyprávění…
Jinak, každá „díra“ v ME3 je potencionální spojnice na pokračováním ME.
No, uvidíme…
Jestli budou ctít pokračovat, tak jedině přes rudý konec, protože ty ostatní dva jsou dost fatalické (mít za zadkem celou flotilu smrťáků… proboha co by se jim tak mohlo stát:-D)
Já bych bral pokračování pouze tehdy,kdyby se to odehrávalo v době protheanů
Ale to není pokračování (=sequel). To je typický prequel, což je slovo, které nemá český ekvivalent (předkračování je fakt něco jiného).
normalni ekvivalent nema no.. jako ekvivalent by se dalo pouzit predchazeni nebo spise predchozi ci predesle.. neco by se asi najit dalo..
Čeština to je vůbec úžasný jazyk. Složitá, nelogická a ještě v ní chybí spousta výrazů.
(nemluvě o tom že se musí titulky k ME překládat do čtyř verzí ^^)
Kdyby to posunuli hodně dopředu, tak by se to dalo udělat i se zahrnutím všech konců. Přecejen… s variabilitou hry už páni a dámy od BW nějakou tu zkušenost mají. A velký časový odklon by se mohl postarat o částečné sjednocení některých rozdílů. Není to sice ideální, ale osobně bych to viděla jako lepší možnost než výběr jednoho kojnce.
Tedy pokud se nepotvrdí ony spekulace a v novém „Citadela DLC“ se nedozvíme, že správný je jediný konec. Ale těmhle báchorkám moc nevěřim.
No to asi nešlo. Synergy jen tak rozdýchat nepůjde. Osobně si myslím, že se teď pár let budou vyhýbat změně konce.
Jestli si budou chtít víc nahrabat, tak to pokračování asi nakonec udělají 😀