Před několika dny konečně vyšla Mass Effect Trilogy pro PS3 a na PlayStation Store je ke stažení samotatný první díl. Bohužel dle prvních dojmů to vypadá, že se tomuto portu problémy nevyhnuly. Podobně jako u jiných her na Unreal engine na PS3 dochází k doskakování textur, dlouhému nahrávání a propadům počtu snímů za sekundu. Přitom tým stojící za portem výslovně sliboval, že se na tyto problémy zaměří.
Zdroj: GameEverything
Total 0 Votes
0
0
Jo jednička to byli časy 🙂 Nejvíc co mi chybělo v pokračování byli procházky po planetách a rozlehlost Citadely ( to u dvojky a trojky je doslova trestuhodné jak je citadela nevyužitá)
konzole… 😀
Poriadny patch by si zasluzil aj ME3, je smutne ze pri 1080p a 2x AA mam skok s 90f(bez AA) na 50. ATI 6950 2gb
Unreal engine je bohužel už hodně zastaralý engine. Proto další ME i DA budou postaveny na výrazně modernějším Frostbyte 2 či dokonce 3. generaci.
zajímavý že port ME2 byl bezchybný.
Tak to nebyl ani náhodou. Jak ME2, tak ME3 mají těžké problémy s
framerate, občasné výpadky textur jsou zcela obvyklé a osvětlení si
občas dělá co chce. Ale mnoho lidí si těchto problémů ani nevšimne. Na televizi je to také vidět daleko méně než na kvalitním monitoru, na kterém jsem to testoval. Tam prostě podstatně více lezou všechny chyby na světlo.
Já jsem s tim osobně tedy problém neměl ano občas tam po loadingu ty textury naskočili ale jen na zlomek vteřiny,framerate byl určitě lepší než u ME3 málokdy mi to spadlo pod 30FPS.S porovnáním ME3 portem je ME2 je nebe a dudy.
nečekané… 😀
sliby chyby no..