Maďarské studio Most Wanted Entertainment se snaží sehnat peníze na vytvoření pokračování skvělé strategie Nexus: The Jupiter Incident. Recenze v češtině na Games.cz a BonusWeb.
Tato hra díky své oblíbenosti obsahuje spousty modů. Ty nejzajímavější ostatně jmenuje článek na GoGu. A třeba bude i Mass Effect mod ;). Ostatně už existuje třeba skvělý mód FreeSpace: Evolution.
Více informací o hře a samotné kampani na Kickstarter naleznete na serveru Games.cz, anebo rovnou zamiřte na stránky projektu na Kickstarteru.
Pakliže se 28.října 2012 povede vybrat oněch 650 tisíc dolarů na hru, osobně se zajistím, aby hra byla v češtině. Tak se snažte, propagujte, přispívejte!
Arparso myslím schoval SR-1 Normandy do své Freespace modifikace a s pomocí Skirmisheru by měla jít využít (pokud tam v aktuální verzi je). Původně Arparso chtěl použít modely z ME pro vytvoření modifikace, ale byly nějaké obavy o problémy ze strany EA.
Jinak k Freespace modifikaci zmiňoval použití modelů z nějakého overhaul projektu pro Freespace, a tak tedy neměl problém se soustředit na vše ostatní, co se týká modifikace. Některé modifikace naneštěstí musí všechno vymodelovat od píky.
Ostatně, nabízím pomoc moderské komunity pro překlad do češtiny. Kdyby se na cestě objevily nějaké přěkážky, tak tam zkusíme dát hlavy dohromady, i když donutit někdy ty mezky zapracovat na společné věci je poměrně těžké.
Jak jsem koukal na tu slovenštinu, tak to vypadá, že texty jsou uchované v textové podobě v ini souborech. Sice si nechám asi napsat nějaký export/import tool, ať to mám v nějaké rozumnější verzi, přesto se s tím dá poměrně slušně pracovat už teď.
Jinak přítomnost Normandy mě potěšila, to jsem nevěděl. Já bohužel nemám čas ty hry hry hrát. Asi se příští rok vykašlu na překlady, fanstránky a budu už jen hrát.
Jop, všechny texty jsou v .ini souborech. Jediný problém je,
že jsou schované v nexus_00.dat, který potřebuje dekompresi přes Datool (http://www.moddb.com/groups/the-nexii/downloads/elfartos-datool) a následně zpátky
rekomprimovat s přepsanými .ini soubory. Všechny texty se pak skrývají pod
složkami universe/texts.
Libí se mi ten koncept, jen jsem tam nějak nezaslechl, jaký bude gameplay. Jestli styl ala Freelancer (volné ovládání lodí ve volném prostoru s manuálním zaměřováním), nebo Eve (pouze na bázi zaměření cíle a jeho sledování, taktizování, žádné volné ovladaní, klikací styl a automatická střelba). Upřímně bych byl ratši, kdyby to byl styl Freelancera.
Do článku jsem doplnil odkazy na recenze. Gameplay bude shodný s jedničkou. Freelancer je hodně jiná hra. Nicméně někdo převedl lodě z Freespace do Nexu jedničky.
Jinak pro seznámení prvním dílem doporučuji rovnou prvních 15 minut ze hry, aby člověk pochytil i ten výrazný příběh. http://www.youtube.com/watch?v=lototgZSUwk